Gå til innhold

er 500w nok?

Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Trenger du enterprise HDD. Du kan ta WD RED istedet som er også 24/7, å ha litt mer på større SSD.

Jeg tror i5 og små raskere minne er bedre valg enn i7.

og du kan ta z97 kort, kanskje mitx med AC innbygget. Så du kan overklokke det senere. Det er ingen problem med dette nå. Du bare bytte multiplayer, også mulig på OS.

Mac er også god valg, men med selv bygged PCen du kan ta mer på pengene.

Til slutt, jeg vil heller ta V750S fra cooler master. Det har 60 mnd garanti, enn 36 fra corsair. Andre parameter er samme. ;)

Endret av medkorki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Trenger du enterprise HDD. Du kan ta WD RED istedet som er også 24/7, å ha litt mer på større SSD.

Jeg skal spørre en gang til- Hva skal du trenge PCen til?

Uten den kunnskap vi kan ikke anbefale hvis trenger du i5 eller i7, bedre skjermekort eller ikke.

Lett video/ bilderedigering, ha flere programmer oppe samtidig uten at pcen viser tegn til anstrengelse. Vil ha en lynrask pc. En spill pc er ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Jeg skal spørre en gang til- Hva skal du trenge PCen til?

Uten den kunnskap vi kan ikke anbefale hvis trenger du i5 eller i7, bedre skjermekort eller ikke.

Lett video/ bilderedigering, ha flere programmer oppe samtidig uten at pcen viser tegn til anstrengelse. Vil ha en lynrask pc. En spill pc er ikke så viktig.

Så, kanskje ta i5 4690K med z97 hovedkort og uten skjermekort. Vent på GTX 960 eller 970 mini. Det skal komme før vår. Skulle ha bedre ytelse enn 760/770 har nå.

Endret av medkorki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...