archongamer Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tror Wenger driver et lite spill for galleriet her jeg. Tipper alle tre er med i morgen. Virker som begge managere gjør dette om dagen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Vi taper ikke mot Arsenal, enkelt og greit.. 1-1 eller 1-2Ikke jinx det! Var en viss fyr (og noen andre) her inne som var bombesikker på at Arsenal skulle slå oss for ganske nøyaktig ett år siden. Endte med at RvP scoret kampens eneste mål, og siteringen var i full gang etter kampslutt. En av de beste kamptrådene vi har hatt her inne noensinne imo Endret 22. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tror Wenger driver et lite spill for galleriet her jeg. Tipper alle tre er med i morgen. Virker som begge managere gjør dette om dagen. I så fall, kan noen be van Gaal om å tone det litt ned? Alle utenom materialforvalteren er jo ute. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 United har kanskje mange ute, men kan fortsatt stille en front fire med Mata, Di Maria, RvP og Rooney. Helt utrolig at det laget der er under oss på tabellen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Har ikke fulgt med på ett par uker pga jobb, så spent på lagoppstillingen og laget i kveld! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 United har kanskje mange ute, men kan fortsatt stille en front fire med Mata, Di Maria, RvP og Rooney. Helt utrolig at det laget der er under oss på tabellen. Mata er bestandig på benken, RVP er dårlig, Rooney er past it og Di Maria har ikke vært i nærheten av like imponerende som han var i starten. Lenke til kommentar
båten Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Og + en forsvar firer som ikke holder Pl standard, så derfor er Arsenal foran på tabellen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) MartinF: Nå skiller det ett poeng da, så er ikke snakk om så veldig store forskjeller. Men ja, vi har vært skuffende fremover denne sesongen. Personlig mener jeg Rooney leverer fortsatt, selv om han offensivt kanskje ikke er like farlig som tidligere. Men rollen hans er i dag mye mer defensiv enn det den var for noen år siden, da vi hadde spillere som Giggs og Scholes lenger bak på banen. Ellers så har jeg fortsatt troen på at RvP kan heve seg tilbake til det nivået han hadde for noen sesonger siden. Men om Di Maria fortsetter tendensen sin, og vi heller ikke får igang Falcao, så kan det her bli en mye mindre lystig sesong enn jeg så for meg for noen uker siden... (Wilson og Januzaj hadde vært spennende det også, men sistnevnte har bare vært en skygge av seg selv sammenliknet med fjorårssesongen). Ellers så er ikke den bakre fireren vår SÅ ille, hadde det ikke vært for skader. Trekker du fra Leicester kampen så hadde kun Southampton stått med færre baklengsmål denne sesongen. Rafael og Shaw på hver sin side er gull, Smalling har jeg troen på, og ellers så er det bare bra at vi får frem spillere som Blackett og McNair. Problemet er (1) vi mangler lederen og bautaen (Vidic), og (2) at vi knapt har spilt med det samme stopperparet over to kamper. At Blind nå er ute (i form av en leder/styrer) er derfor antakelig vårt største problem fremover. (Åpner riktignok for at Carrick kan vise seg som en toppspiller igjen). Endret 22. november 2014 av blured 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hadde vært stas om vi fikk stilt med toppet forsvarsfirer to kamper på rad denne sesongen! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Har vi hørt noe om Wellbeck og skaden hans, er han klar mon tro? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 99% sikker han spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hadde vært chill å vinne mot United for en gangs skyld. Skjer vel neppe men... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ryktes at United skal spille 3-5-2 med Blacket, Smalling og McNair bak. Håper så jævlig at det stemmer! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ryktes at United skal spille 3-5-2 med Blacket, Smalling og McNair bak. Håper så jævlig at det stemmer! Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Uavgjort hadde gjort seg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Blackett mot Welbeck håper jeg på å se idag. Blackett både større og muligens raskere og? Kommer til å spise opp Welbeck Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Avhenger om Shaw er klar ser det ut som. Håper virkelig 3-5-2. Med kantspillerne våres ville United blitt pisset på, spesielt med de uerfarene midtstopperne. Vi kunste Galatasaray da de spilte den formasjonen. Endret 22. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Blackett mot Welbeck håper jeg på å se idag. Blackett både større og muligens raskere og? Kommer til å spise opp Welbeck Han klarte ikke håndtere Vardy, da klarer han ikke håndtere Welbeck. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Dere knuste Gala fordi Gala spillerne knapt bevegde seg og Mertesacker så raskere ut enn flesteparten av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå