Mr. President™ Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Helt enig med deg tc47. Han har fått mye ufortjent kritikk denne sesongen. Han jobber like mye som to hester defensivt og offensivt. Han spiller med lidenskap og det var veldig synlig da han feiret 2-0 scoringen igår. Tror ikke LvG kunne ha valgt en mer passende kaptein Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Selvfølgelig var Rooney god i går. Motivasjonen han fikk av å spille mot Arsenal gjorde at han ble litt seg selv igjen. Han vet hva den kampen betyr. Skal også sies at forsvaret til Arsenal kan de fleste kontre i senk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Haha, jaaa. 3 bak. Dette blir lett. Gleder meg som en liten unge til å se di Maria lage ett nytt hull i Monreal og Mertesacker! Gleder meg til angrepet våres skal løpe ringer rundt barnehagebarna i forsvaret deres og den snegle-midtbanen deres. Blir så lett. 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Det var feiende lett. Å avslutte var tydeligvis veldig vanskelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det var feiende lett. Å avslutte var tydeligvis veldig vanskelig. Hjelper lite at en kamp er lett når man til slutt taper. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Det er lett å tape. Feiende lett. Endret 24. november 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det var feiende lett. Å avslutte var tydeligvis veldig vanskelig. Hjelper lite at en kamp er lett når man til slutt taper. Ikke takket være deres lag. Vi gjorde det mot oss selv. Dere var elendige. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dere var minst like elendige. Derfor dere tapte Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nei. Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Nei. Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. Det er det samme som å være elendig, jeg foretrekker å utnytte sjansene mine. Endret 24. november 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Er vanskelig å briljere og samtidig vinne fotballkamper når du scorer mindre enn det andre laget på banen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Håper at Wilshere blir suspendert. https://www.youtube.com/watch?v=VzpaiFiXpPA Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Haha, ufattelig komisk. Lille tassen.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Haha, Fellaini sin reaksjon er konge haha..WTF!! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Håper at Wilshere blir suspendert. https://www.youtube.com/watch?v=VzpaiFiXpPA For å oppføre seg som en liten drittunge? Sure. Hadde ikke Fellaini et slag mot noen eller noe sånt? Mulig det var en annen. Endret 24. november 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Fellaini startet jo hele saken med å provosere Wilshere uten mye grunn, og dette så nok dommeren også som anså de som like gode. Uansett rødt kort? Da skulle det vært mye røde kort i fotballen, og i en slik kamp skal det være, og bør forventes litt temperatur. Det jeg tror du sikter til OhEasy var nok at Fellaini gir Gibbs en dytt i ryggen som resulterer i full krasj med keeper på det første målet. Et mål som i to situasjoner i forkant burde vært annulert (offside og dytt i ryggen). Men det var dagen der United hadde flaksen med seg. Så også der. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nei. Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. Det er det samme som å være elendig, jeg foretrekker å utnytte sjansene mine. Det er det samme som å være elendig foran mål. Det er vel ikke så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nei. Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. Hva vil du helst, vinne en kamp på en kjedelig måte eller tape med fantastisk fotball? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nei. Vi tapte fordi vi sløste sjansene våres. Hva vil du helst, vinne en kamp på en kjedelig måte eller tape med fantastisk fotball? Tape med fantastisk fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå