Tåkefyrste Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg ser iallefall at det er ikke stort med welbeck jeg savner. Han er jo like dårlig avslutter som alltid. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Positive: Vi hadde hele laget til United i lommen. Arteta var fenomenal. Vi klarte endelig å score et mål mot det drittlaget. Verste United jeg noen gang har sett. Lenge til vi ser de i CL igjen. Di Maria viser at han er oppskrytt og ikke kunne brydd seg mindre om klubben. Negative: Vi klarer ikke å avslutte. Vi slipper inn på første skudd på mål. IGJEN. (Selv om dette var et selvmål) Alexis hadde sin dårligste kamp for oss. Tydelig at han var sliten etter å akkurat ha spilt for Chile. Podolski burde spilt. Ramsey var dårlig igjen. Cazorla. Fortsatt ubrukelig. De Gea gidder å bli i Untied. Irriterende med drittlagene i ligaen som har en god keeper bare for å irritere. Akkurat som Tottenham og Lloris. Har han litt vett i hodet drar han til Real Madrid. Endret 22. november 2014 av Dapper Chap 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 En av de dårligste kampene til United men vinner likevel. Med tanke på at vi har et helt lag ute med skade+++ så ser jeg at det er potensiale her. Få inn en midtstopper med rutine i januar så vil det hjelpe mye på (med forbehold om at han holder seg skadefri). Også vil jeg bare få si en ting til: JAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Ramsey som flere mente var ligaens beste (og noen nest beste) B2B spiller. Ler enda av det. Han dere omtaler som mister negativ hadde veldig rett når han sa at de nok bare var en one-hit Wonder. Han har virkelig vært bøtte i år, når dere virkelig kunne trengt en sentral midtbanespiller i form. Tror ikke han får plass på topp 10 i år engang. Vlaar og Pique i januar, så er vi der! Endret 22. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du er så bitter Mr.BS. Få ting som gleder meg mer. Herlig dag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du er så bitter Mr.BS. Få ting som gleder meg mer. Herlig dag. Jeg er glad som faen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Lol faen så bitter Mr. BS er da ?? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt ærlig, så er det unødvendig å kommentere det. Det ender bare med at tråden blir stengt! La det være med tanken. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det slik i alle kamptråder? At vinner-fansen sitter å skriver "Hahaha suck it!", og taperlaget skriver "Fyfaen *vinnerlaget* suger!"? Voks opp. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Moderatormelding Okei, slutt på persondiskusjon og fokuser på fotballen/kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det slik i alle kamptråder? At vinner-fansen sitter å skriver "Hahaha suck it!", og taperlaget skriver "Fyfaen *vinnerlaget* suger!"? Voks opp.[/quotOlav Harald Ulsteine] Jepp. Er helt konge! 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det slik i alle kamptråder? At vinner-fansen sitter å skriver "Hahaha suck it!", og taperlaget skriver "Fyfaen *vinnerlaget* suger!"? Voks opp. TOP BANTZ. Ja, det er slik. Fotball er gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis dette blir uavgjort eller tap så klikker jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det slik i alle kamptråder? At vinner-fansen sitter å skriver "Hahaha suck it!", og taperlaget skriver "Fyfaen *vinnerlaget* suger!"? Voks opp. Jepp, men det som er kjekkest er de som klager på at det er slik. Fotball er store gleder og voldsomme sorger. Det er herlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Forklarer en del ja..... @Danielzu Endret 22. november 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det slik i alle kamptråder? At vinner-fansen sitter å skriver "Hahaha suck it!", og taperlaget skriver "Fyfaen *vinnerlaget* suger!"? Voks opp. Kamptrådene er greie helt til ganske nøyaktig brøkdelen av et sekund etter kampslutt, da blir det kun de tingene du nevnte. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Positive: Di Maria viser at han er oppskrytt og ikke kunne brydd seg mindre om klubben.?????? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du leste riktig. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Sier jo litt om din innstilling. Hvorfor du påstår hva han bryr seg om eller ikke forstår jeg ikke. Han har kanskje sagt det til deg? Men ja, sikkert veldig positivt for Arsenal om at han ikke bryr seg om United til tross for en assist og nesten et mål. Måten han eide to av Arsenal-spillerne på kanten da <3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor er det så galt å være bitter etter man har blitt behandlet urettferdig? Eller man har opplevd at noe man bryr seg om ikke får som fortjent? Jeg ser hele tiden i fotballtråder at bitter blir brukt som et slags skjelsord, som et ord som liksom skal latterligjøre person x. Jeg forstår ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå