One 7 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det neste blir vel at resten av førstelaget blir matforgiftet under felleslunsjen. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Skjedd før det.. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Boooring... Utdyp gjerne? Kjedelig lagoppstilling, dessuten er det flere av disse spillere som er utav form. Kjedelig lagoppstilling? Er du gærn? Gleder meg villt til å se Walcott og Alexis på hver sin kant. Blir alt annet enn kjedelig å se på. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Boooring... Utdyp gjerne? Kjedelig lagoppstilling, dessuten er det flere av disse spillere som er utav form. Kjedelig lagoppstilling? Er du gærn? Gleder meg villt til å se Walcott og Alexis på hver sin kant. Blir alt annet enn kjedelig å se på. Gratulere, 2 utav 11 kan være kult å se på, hvis Walcott er fit da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Denne gangen blir vel 8-2 å bety antall spillere på bane og benk. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Takk for gratulasjonen. Kanskje vi skal prøve en litt mer spennende oppstilling slik at du skal kose deg? Wojciech som spiss hadde vært spennende, kanskje Ox i mål. Giroud som midtstopper for å hedre Adrax og så kan Mertesacker spille spiss. Er det en gøy nok oppstilling for deg? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Blir nok comeback for Giggs og Neville. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Herregud. Ikke bare PL tilbake etter 2 uker med helvete men denne kampen på første dagen tilbake! Og på kvelden i tillegg på Sky Sports! GLEDER MEG! Come on you devils! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Håper inderlig at Rafael, Shaw, Maria og el Tigre er klare for kamp! Vil se: De Gea Rafael - Smalling - McNair - Shaw Carrick Herrera - Di Maria Rooney RvP - Falcao Eventuelt Fellaini/Mata/ValenciaLindegaard inn, kommer an på ting og tang.(skader osv) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tidenes sjanse for Arsenal til å vinne. Hvis de ikke vinner til helgen har de kanskje et Utd-kompleks. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Med Shaw og Di Maria ute må det vel være mulig å gratulere med seieren på forhånd? Skal faktisk ikke være mulig å tape mot et så skadepreget United lag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tror Herrera blir ekstremt viktig. Starter han så har jeg mye større tro på seier. Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Uniteds skadesituasjon minner meg om da Arsenal skulle stille med reservelaget for et par år siden og tapte hele 8-2!!! Får håpe på en reprise favør laget med flest førstelagsspillere på banen Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tidenes sjanse for Arsenal til å vinne. Hvis de ikke vinner til helgen har de kanskje et Utd-kompleks. Heheh! Spørs om det United komplekset vedvarer. United er det eneste laget i verden jeg ikke har mye tro på seier mot. Hadde troa mot både Chelsea, City og Bayern. Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Arsenal 2 - 2 Manchester UnitedWilshere RvPHerreraAlexisVi stiller forhåpentligvis slik: Szczesny Bellerin - Mertesacker - Chambers - Gibbs Flamini - Ramsey OX - Wilshere - Alexis Welbeck Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Alle på bildet er usikre til lørdag. Tragikomisk. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Gøy at det for en gangs skyld ikke er Arsenal som har flest skader. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dritt at jeg skal feire bursdag på lørdag. Får vel kaste ut besøket kjapt Lenke til kommentar
båten Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Burde jo fått kampen utsatt da de fleste er blitt skadet på landslag samling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå