Roger Roger Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det der er ikke offside! fuck off dommer Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ikke offside.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 klarer ikke å juble er vel på grensen til ran vist dette står seg ut kampen. Er jo det som er de beste seirene 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Dette er hva man får om man er arsenalsupporter. Alle visste at dette kom til å skje. Forutsigbart.. Nå presser vi, også blir vi kontret i senk. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Dette er hva man får om man er arsenalsupporter. Alle visste at dette kom til å skje. Forutsigbart.. Nå presser vi, også blir vi kontret i senk. Jepp. Dette ender 0-2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Dette er hva man får om man er arsenalsupporter. Alle visste at dette kom til å skje. Forutsigbart.. Nå presser vi, også blir vi kontret i senk. Indeed. Det er så altfor forutsigbart. Mot Chelsea og United så vinner vi omtrent aldri uansett hvor bra vi spiller eller ikke. Når det kommer til avgjørende øyeblikk så feiler Arsenal gang på gang. Enten det er foran eget mål eller foran motstanderens mål. Det er ikke godt nok dessverre. Lenke til kommentar
båten Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 10 poeng til D Geea til nu. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ser forøvrig at jeg satte UB på tippekupongen min i denne kampen. Ser ut som jeg får rett (dessverre). Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis vi taper denne kampen slutter jeg å se på kampene heretter. Kommer tilbake neste sesong for å se om ting er bedret og Wenger er sparket til helvette. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vanskelig å tro at Arsenal har 0 med forsvaret de spiller mot. De får dermed som fortjent om vi vinner Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Må snart se å få inn Herrera. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis vi taper denne kampen slutter jeg å se på kampene heretter. Kommer tilbake neste sesong for å se om ting er bedret og Wenger er sparket til helvette. Dette resultatet er 100% på spillerne. Wenger kan ikke avslutte for de. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Begynner å bli så lei av hele Cazorla. Bare går rundt og trasker og har ikke bidratt med noe på over et år. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis vi taper denne kampen slutter jeg å se på kampene heretter. Kommer tilbake neste sesong for å se om ting er bedret og Wenger er sparket til helvette. Dette resultatet er 100% på spillerne. Wenger kan ikke avslutte for de. Det er Wenger sin mangel på handlekraft som er skylden i at vi må bruke de spillerne vi må bruke. Kunne hatt både Fabregas og midtstopper hadde vi hatt en annen manager. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hørt på tribunen: "Why dont they talk to eachother?" så sant, så sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Hvis vi taper denne kampen slutter jeg å se på kampene heretter. Kommer tilbake neste sesong for å se om ting er bedret og Wenger er sparket til helvette. Dette resultatet er 100% på spillerne. Wenger kan ikke avslutte for de. Det er Wenger sin mangel på handlekraft som er skylden i at vi må bruke de spillerne vi må bruke. Kunne hatt både Fabregas og midtstopper hadde vi hatt en annen manager. Det er takket være Wenger dere har bygd opp en bærekraftig toppklubb Endret 22. november 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis vi taper denne kampen slutter jeg å se på kampene heretter. Kommer tilbake neste sesong for å se om ting er bedret og Wenger er sparket til helvette. Dette resultatet er 100% på spillerne. Wenger kan ikke avslutte for de. Det er Wenger sin mangel på handlekraft som er skylden i at vi må bruke de spillerne vi må bruke. Kunne hatt både Fabregas og midtstopper hadde vi hatt en annen manager. Vi har hatt et lass med sjanser. Avslutningene mangler. Det er på spillerne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Få ut Persie. Duger ikke til noe som helst. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tja. Sanchez kommer vel og rydder opp for det råtne laget deres som vanlig. Bare vent å se. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Positivt overrasket over Young i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå