Kleivis Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Henry hadde putta den. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Forundrer meg like mye hver gang Emirates tømmes før pause. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Welbeck er ikke en klinisk avslutter og kommer ikke til å bli det. Han jobber bra og løper mye derimot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Forundrer meg like mye hver gang Emirates tømmes før pause. Helt latterlige køer i kiosken. Tregt går det og. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt elendig at vi ikke klarer å score. Dette blir tap. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt elendig at vi ikke klarer å score. Dette blir tap. Dere har spilt som Barcelona, hva har du å klage over? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kan faen ikke tro at det står 0-0. Jeg knuser snart TVen. Vi må klare å score når motstanderen spiller så ræva. Få på Podolski, slik at vi har en som kan avslutte. Ypperlig kamp for han med tanke på hvor ræva forsvaret til United er. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Lurer på når Giroud kommer turende utpå jeg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Fellaini tok seg opp utover omgangen, deilig å ha en target man når vi må slå langt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt elendig at vi ikke klarer å score. Dette blir tap.Dere har spilt som Barcelona, hva har du å klage over? Mangler en Messi og Neymar som kan score mål. Burde stått 4-0 allerede. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt elendig at vi ikke klarer å score. Dette blir tap. Vi skaper jo ikke mange målsjanser. Welbeck har hatt en god del sjanser. Antall sjanser per mål hos han er nok et rimelig høyt tall, men han får jo komme til avslutning hele tiden... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Banens beste så langt: David de Neuer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Så møysommelige reaksjoner det var på skallingen til Wilshere da. Er vel soleklart rødt, selv om han ikke rekker langt opp i trynet til Felaini? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er rødt etter reglene, men siden reglen er så jævlig nørd så syns jeg det er helt streit å ikke gi. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Selvfølgelig er det rødt Spørsmål: Skallet han? Svar: - Ja = direkte rødt - Nei = ikke kort, eller kort til begge for usportslig tull. Han skallet, dermed rødt. Lenke til kommentar
PandaLife Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Utrolig svak omgang av United, vi er heldige som har 0-0 her. Formasjonsbytte i pausen takk, viktig med poeng her og helst 3 av dem! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Helt elendig at vi ikke klarer å score. Dette blir tap. Dere har spilt som Barcelona, hva har du å klage over? At vi ikke klarer å sette ballen i målet? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg bare vet at United kommer til få et dødballmål i andre mot spillets gang og det ender 0-1. Vi klarer faen ikke score mot de. Gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 NBC viser en Chevrolet Man Utd-reklame i pausen. Det er litt drøyt syns jeg. Sånn type "I am Man Utd" på tusen språk, avsluttes med Wayne Rooney før han går inn på Old Trafford. Sånt hadde blitt bråk i Norge. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hele Arsenal-laget må lære seg å skyte. Helt latterlig å avslutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå