Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fiske trapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Artig komp av denne laksetrappa:-) mange hadde nok plassert den i midten. Masse flotte linjer du har fått med her, og vannet skaper liv i bildet. Kanskje litt mørkt ut mot høyre billedkant. Flottingz! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei, Alec. Interessant bilde av fisketrapp / laksetrapp, - det første jeg har sett så tydelig, faktisk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Artig komp av denne laksetrappa:-) mange hadde nok plassert den i midten. Masse flotte linjer du har fått med her, og vannet skaper liv i bildet. Kanskje litt mørkt ut mot høyre billedkant. Flottingz! Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Denne fiske/laksetrappen er ikke lett å plassere i midten , da den er støpt inntil den ene siden. Jeg ser at det kanskje burde vært lyst mer opp i skyggene . Har observert fisk (liten ørret) i en av disse trappetrinnene. Og også observert vakende fisk rett nedenfor. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei, Alec. Interessant bilde av fisketrapp / laksetrapp, - det første jeg har sett så tydelig, faktisk ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Dette er en del av opprustingen i området og til stor hjelp for fisken som vil oppover. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg