Krozmar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Har et trådløst Logitech MX3200 tastatur og mus som jeg har noen problemer med, hvor jeg har en feil som jeg ikke finner noen fornuftig forklaring på. Problemet er ikke statisk, men er av og på når jeg bruker skrollehjulet på midten av musen. Problemet finner sted i alle programmer og spill titt og ofte. Eksempel, Windows Media Player Classic, et hakk på scrollen senker lyden opp og ned 5%, når problemet er tilstede går det opp og ned 70-100% I browsere kan jeg plutselig ende opp med å scrolle helt nederst på siden, fremfor bare litt ned.. I fps skytespill hvor jeg bruker skrollen til å skifte våpen blar jeg gjennom alle våpene 3-4ganger når problemet oppstår, men det skal egentlig bare skifte til neste eller forige våpen.. I World of Warcraft, blir jeg enten zoomet helt inn eller helt ut, uten at jeg klarer å regulere dette gradvis hvor jeg vanligvis får til om jeg ikke har problemer.. Greia er at jeg sliter med å feilsøke problemet, da jeg i en time eller to har problemet, og i neste øyeblikk har ingen problemer.. Noen som har noe kjennskap til dette, og dette må vel være en hardware/driver feil på mus? Endret 18. november 2014 av Krozmar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Først og fremst: Gjelder problemet kun denne ene datamusen, eller er det uansett hvilken mus, trådløs eller ikke som du kobler på samme maskinen? Har du forsøkt å skifte batterier i mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå