Exzinfinity Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei.vurdere å kjøpe styling kit, type bross etterligning (?) fra bcb.noSkal sette de på en volvo 240, 1990. Spørsmålet mitt e om kossn man feste de best?Består av skjørt, front og bakfanger av plast. 1 Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 beklager at jeg er litt frekk her, men hva i alle dager er det du tenker på? skall du påkoste en så gammel bil dette? hadde du byttet motor +++ og atter+++ så muligens bilen hadde sett bra ut. istede bare kjøpe en litt nyere bil ?? 2014 nå kjøp deg heller en m3. det koster det samme enn å putte så mye penger inn i dette. Lenke til kommentar
Exzinfinity Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Ka æ bruke penga på har ikkje du nåkka med. Motor, interiør å eksteriør e under planlegging /oppgradering. Like 240en min, så må no få låv til å ha en liten hobby i garasjen uten at nån har nåkka imot det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er bilen strøken ellers? For om ikke så sminker du bare en gris. Dette er slik en 240/2 SKAL være 1 Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 jaja kjør på! Doofen- enig er Lenke til kommentar
Exzinfinity Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Jada bilen e tadd godt vare på. Så å si ingen rust så vil si det e et godt utgangspunkt å bynne på et prosjekt på. Haha synd man ikke har bil bane i bakgården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå