helsten2 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Nei. Er bare å ta ut CMOS-batteriet så resettes BIOS. Eller enda enklere: Trykke Clear CMOS knappen på baksiden Endret 19. november 2014 av helsten2 1 Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Har brukt den knappen 1000 ganger tidligere, hjalp dessverre ikkje :/ Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Kjører forresten Bandicam i bakgrunnen til einhver tid no, i håp om å få film av når dette problemet skjer. Skal poste video her når pcen klikker neste gang. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Har brukt den knappen 1000 ganger tidligere, hjalp dessverre ikkje :/ Bare for å være på den sikre siden: Maskina skal være avslått når du trykker denne knappen (og hold ca. 5 sekunder). Strømkabel skal være tilkoblet. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Har brukt den knappen 1000 ganger tidligere, hjalp dessverre ikkje :/ Bare for å være på den sikre siden: Maskina skal være avslått når du trykker denne knappen (og hold ca. 5 sekunder). Strømkabel skal være tilkoblet. Skal strømkabel være tilkoblet? Da har jeg alltid gjort feil. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Skal strømkabel være tilkoblet? Da har jeg alltid gjort feil. Og det virket alikevel??? ASUS forum: The procedure is: - powerdown - leave powercord in the pc - push the clear mos button once - start pc and go in setup to configure hold the CMOS button for 5 secs (just to make sure) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Vel å merke har jeg ikke prøvd dette kortet. Endret 24. november 2014 av sevs Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Har kjørt opptak av pcen de to siste dagene, ser ut som dette er mirakelkuren for no har pcen funket feilfritt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå