oleskaren Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 I det siste har det oppstått et mildt sagt, ekstremt irriterende problem. Nesten hver gang jeg spiller på en server stopper plutselig alle opp og fryser, mens jeg selv fortsatt kan bevege meg rundt. Etter noen sekunder så avslutter spillet seg selv og jeg får meldingen: 'ERROR Game disconnected: Client closed down connection. Check your network connection and make sure that port 3659 (UDP) is open.' Hadde det bare vært så enkelt som at porten ikke var åpen, men neida. Alle porter som skal være åpen er åpen, og ifølge både speedtest og pingtest har jeg ikke problemer med hverken hastighet, ping, stutter eller packet loss. Er det noen som vet hva som forårsaker dette problemet og har en fix som ordner dette for godt så hadde jeg blitt uendelig glad! Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Start cmd som administrator og skriv "netstat -a" uten "". Du får der opp en liste. Finner du noen prosesser som det står "listening" på denne porten? Kan være noe programmer prøver og bruke denne porten til andre ting. Eventuelt kan Antivirus eller andre liknende software plutselig sperre trafikken fordi signaturene kan "ligne". Kan prøve og deaktivere antivirus for en periode for å se om det løser problemene. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) *snip* Du bruker vel ikke tilfeldigvis Avast! ? Viss ja, prøv å deaktiver skjoldene på den når du skal spill, hadde ett lignende problem med Avast! før. Endret 20. november 2014 av Malmern Lenke til kommentar
oleskaren Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Start cmd som administrator og skriv "netstat -a" uten "". Du får der opp en liste. Finner du noen prosesser som det står "listening" på denne porten? Kan være noe programmer prøver og bruke denne porten til andre ting. Eventuelt kan Antivirus eller andre liknende software plutselig sperre trafikken fordi signaturene kan "ligne". Kan prøve og deaktivere antivirus for en periode for å se om det løser problemene. 3659 porten dukker ikke opp i cmd i det hele tatt Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hadde selv dette problemet, men fikset det for noen dager siden. Nå kan jeg spille flere timer i strekk uten at noen ting skjer. Først og fremst, har du logget inn på ruteren din og åpnet porten? Om det ikke funker, må jeg spørre om du har satt opp en statisk IP adresse for maskinen din? Prøv følgende; - Oppdater DirectX (gå på Origin eller hvor du har spillet, i Battlefield folderen er det en DirectX fil) - Oppdater Punkbuster (anti-cheat) Prøv å se om dette fungerer før vi fortsetter med eventuelle løsninger. Mvh Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå