Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Kjøttmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Skarp og fin denne sjarmøren, med god bakgrunn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 nydelig!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Skarp og fin denne sjarmøren, med god bakgrunn Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 nydelig!! Hilsen Bekir. Hei, Bekir. Stor takk til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Flott bilde av meisen Albert. Dus og fin bakgrunn med en farge som jeg ikke har sett før hos deg. Det du skriver om fugleartene som er på besøk er likt som hos meg. Det har vært enorme mengder med spurv så 25 - kilossekkene med frø går unna håper dompapen stikker innom snart. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Flott bilde av meisen Albert. Dus og fin bakgrunn med en farge som jeg ikke har sett før hos deg. Det du skriver om fugleartene som er på besøk er likt som hos meg. Det har vært enorme mengder med spurv så 25 - kilossekkene med frø går unna håper dompapen stikker innom snart. Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Bakgrunnsfargen på "hagefuglene" skifter med årstidene, og en liten endring av kameravinkel kan gi nye sjatteringer. Dompap er etterlengtet her også, for hittil har det ikke lyktes å få tatt gode bilder av denne fargesterke fuglen, som for øvrig er kjent for sin ekstremt dårlige hukommelse Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei Albert ! Nydelig kjøttmeis med fine farger. Skal jeg få til noe slikt må jeg rigge kameraet på stativ og bruke mobilen som fjernkontroll. Var i går nede ved den lokale elven og tok noen bilder ,da jeg oppdaget en liten fugl .Tenkte da på fossekallen , men denne var mer grå med litt rødskjær i fjærdrakten. Synd den var så kjapp og liten at jeg ikke fikk noen bilder av den. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Hei Albert ! Nydelig kjøttmeis med fine farger. Skal jeg få til noe slikt må jeg rigge kameraet på stativ og bruke mobilen som fjernkontroll. Var i går nede ved den lokale elven og tok noen bilder ,da jeg oppdaget en liten fugl .Tenkte da på fossekallen , men denne var mer grå med litt rødskjær i fjærdrakten. Synd den var så kjapp og liten at jeg ikke fikk noen bilder av den. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Fuglen du nevner, kan ha vært en gjerdesmett, men det er bare usikker gjetning. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei Albert ! Nydelig kjøttmeis med fine farger. Skal jeg få til noe slikt må jeg rigge kameraet på stativ og bruke mobilen som fjernkontroll. Var i går nede ved den lokale elven og tok noen bilder ,da jeg oppdaget en liten fugl .Tenkte da på fossekallen , men denne var mer grå med litt rødskjær i fjærdrakten. Synd den var så kjapp og liten at jeg ikke fikk noen bilder av den. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Fuglen du nevner, kan ha vært en gjerdesmett, men det er bare usikker gjetning. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Var inne på wikipedia og sjekket , og ut fra bildet der var det sannsynligvis en gjerdesmett. En liten og meget kjapp krabat. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Hei Albert ! Nydelig kjøttmeis med fine farger. Skal jeg få til noe slikt må jeg rigge kameraet på stativ og bruke mobilen som fjernkontroll. Var i går nede ved den lokale elven og tok noen bilder ,da jeg oppdaget en liten fugl .Tenkte da på fossekallen , men denne var mer grå med litt rødskjær i fjærdrakten. Synd den var så kjapp og liten at jeg ikke fikk noen bilder av den. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Fuglen du nevner, kan ha vært en gjerdesmett, men det er bare usikker gjetning. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert !Var inne på wikipedia og sjekket , og ut fra bildet der var det sannsynligvis en gjerdesmett. En liten og meget kjapp krabat. Vennlig hilsen Alec Hei igjen, Alec. Jeg kan bekrefte at gjerdesmett er kjapp, - de gangene vi har sett den nær fórplassen, har det ikke vært mulig å få tatt et brukbart bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg