asael2 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 I just speak Spanish and English, sorry. Would like to learn Norge. Please check my original question at Quora Thank you all! - Asael pd: Admin sry if Im duplicating or redirecting. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg skriver på Norsk så får du litt norsktrening. Uansett, det er alltids noe som kan gjøres, men i det store og det hele er det nok lite behov for hjelp i Norge sammenliknet med i mange andre land. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg skriver på Norsk så får du litt norsktrening. Uansett, det er alltids noe som kan gjøres, men i det store og det hele er det nok lite behov for hjelp i Norge sammenliknet med i mange andre land. Du bør passe å skrive riktig selv, da. Norsk inni en setning skrives med liten forbokstav. 7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg skriver på Norsk så får du litt norsktrening. Uansett, det er alltids noe som kan gjøres, men i det store og det hele er det nok lite behov for hjelp i Norge sammenliknet med i mange andre land. Du bør passe å skrive riktig selv, da. Norsk inni en setning skrives med liten forbokstav. Det skal dog sies at din kommentar inneholder langt grovere feil. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg skriver på Norsk så får du litt norsktrening. Uansett, det er alltids noe som kan gjøres, men i det store og det hele er det nok lite behov for hjelp i Norge sammenliknet med i mange andre land. Du bør passe å skrive riktig selv, da. Norsk inni en setning skrives med liten forbokstav. Det skal dog sies at din kommentar inneholder langt grovere feil. Det ble borte et "på", "passe på". Var det det du mente? Det kan gå fort av og til . Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det og et feilplassert komma. Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 20. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2014 Noobs begge to 11 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hehe http://www.loecsen.com/travel/0-en-67-2-51-free-lessons-norwegian.html Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I just speak Spanish and English, sorry. Would like to learn Norge. Please check my original question at Quora Thank you all! - Asael pd: Admin sry if Im duplicating or redirecting. You could house an exchange student from Norway. I'm sure many are interested in South America, and the policies are strict regarding housing families suitability. http://www.afs.org.co Du kan ta imot en utvekslingselev fra Norge. Jeg er sikker på at mange er interessert i Sør-Amerika, og kravene til vertsfamilier er strenge. Lenke til kommentar
asael2 Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Thanks for the answers, it gives me some ideas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå