Gå til innhold

Asus A7N8X Deluxe+AMD Athlon XP2500+

l0tus

Anbefalte innlegg

for en tid siden kjøpte jeg nye deler fra komplett. fikk satt sammen pc'en, og var klar for å boote. da jeg slo på maskinen begynte det å røyke, og det viste seg og være en kortslutning i skjermkortet (9800 pro). komplett var da selvfølgelig greie og sendte meg ett nytt. men da jeg startet opp med det nye kortet, og skulle teste forskjellige spille viste det seg at det hakket mye. selv i et enkelt spill som counterstrike.... jeg sendte inn hovedkort, cpu, og ram og ba komplett teste dette. de fant ingen feil (testet den i 2 benchmark programmer), og sendte meg maskinen tilbake. da jeg fikk satt den sammen igjen, og testet den på ny viser det seg at det fortsatt hakker...

er det noen som har peiling på hva dette kan være? hadde vært greit og hatt noen gode argumenter når jeg på nytt skal sende pc'en inn. jeg ba forresten også komplett teste makinen i noen spill, men det har de jo tydeligvis ikke gjort.

maskinen:

Asus A7N8X Deluxe+

AMD Athlon XP2500+

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack

Soundblaster Audigy 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mye ram har du? mulig at "AGP aperture" i bios tar all ram'en din. da kan du risikere at spill hakker. Den burde stå på halfparten av den mengde ram du har

Han skreiv tilfeldigvis

maskinen:

Asus A7N8X Deluxe+

AMD Athlon XP2500+

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack

Soundblaster Audigy 2"

[einsmuleirone]så eg aner heller ikkje kor mykje ram han har........

Lenke til kommentar

jeg har ikke installert andre drivere enn de som fulgte med, men har ett par kompiser med akkurat det samme oppsettet, som heller ikke har innstallert nye drivere og maskinene deres fungerer kanonbra. Men må jo selvfølgelig prøve det ut :)

Lenke til kommentar
jeg har ikke installert andre drivere enn de som fulgte med, men har ett par kompiser med akkurat det samme oppsettet, som heller ikke har innstallert nye drivere og maskinene deres fungerer kanonbra. Men må jo selvfølgelig prøve det ut :)

Lykke til, jeg endte opp med reinstallering pga de hovedkort-driverene.

For utenom at de disabler det eksterne lydkortet ditt og gjør at du må reinstallerer driverene, klarte det å slutte å sende signaler til skjermen min når jeg skulle logge inn i Windows. Svart skjer plutselig. Hipp hurra :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...