jodaneida Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er ikke spesielt flink når det kommer til å redigere ting, men syns GoPro virket ganske kult da jeg kunne tenke meg å filme visse ting jeg liker å holde på med. Men så blir jeg litt usikker, er dette noe som er lett å lære seg? er det mange forskjellige innstillinger og slikt på de? og hvordan er det å redigere videoene i ettertid? Takk for svar Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Kameraet fungerer fint uten å justere noen av instillingene så det er enkelt å bruke i de fleste tilfeller. Du kan alltids spørre på forumet siden det er veldig mange som har det kameraet. Det viktigste er den ekstreme vidvinkelen som gjør at nærbilder kan få et kraftig perspektiv. Sjekk youtube om du finner videoer av den typen du har tenkt å lage og se om du liker resultatet. Nærebilde av et ansikt vil bli rart på grunn av perspektivet (stor nese), mens helfigur går relativt greit. Redigering av video er komplisert men skal du bare gjøre helt enkle ting så er det overkommelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå