Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av Michael Kors klokke


Gloms

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøp Michael Kors klokke til fruen i julegave i år. Har tittet litt på nettet, men mange av siden jeg er inne på virker ikke 100 % ekte. Redd for å bestille fra nett da jeg ikke er sikker på hva jeg får. Brent meg på det før.

 

Er det noen her som vet om klokkeforhandlere i Oslo som fører Michael Kors klokker? Med godt utvalg og overkommelige priser (1 500 - 2 000)? Finnes det? Fant en nettside som påstod at de var den eneste forhandleren av Michael Kors klokker i Norge og var vanskelig å finne en forhandler med butikk i Oslo med utvalg på klokker under 2 500.

 

Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra? Må ikke nødvendigvis være Michael Kors, kan godt være en klokkebutikk med godt utvalg i merker og modeller til damer.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creation Watches virket som en bra side ja. Problemet er bare at jeg kan få toll på varen hvis jeg er uheldig, kan jeg ikke det når det koster over 1 000 kr?

 

Fant butikken i Karl Johan, virker som en rimelig fancy butikk med stive priser, men er jo greit å dra for å se størrelser og vekt på klokker osv.

 

Er det andre steder i Oslo hvor jeg kan dra for å se på dette?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Det er med andre ord som alle andre leveranser? Eneste forskjell er at de skriver verdien på og man kan være heldig at varen kommer til en ålreit toller?

 

Er helt ok og ta denne sjansen, men hadde vært greit å kunne gå i en butikk og se klokka i før jeg bestiller med tanke på størrelse osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...