Gloms Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Tenker å kjøp Michael Kors klokke til fruen i julegave i år. Har tittet litt på nettet, men mange av siden jeg er inne på virker ikke 100 % ekte. Redd for å bestille fra nett da jeg ikke er sikker på hva jeg får. Brent meg på det før. Er det noen her som vet om klokkeforhandlere i Oslo som fører Michael Kors klokker? Med godt utvalg og overkommelige priser (1 500 - 2 000)? Finnes det? Fant en nettside som påstod at de var den eneste forhandleren av Michael Kors klokker i Norge og var vanskelig å finne en forhandler med butikk i Oslo med utvalg på klokker under 2 500. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra? Må ikke nødvendigvis være Michael Kors, kan godt være en klokkebutikk med godt utvalg i merker og modeller til damer. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har selv tenkt på samme gave til frøkna, med det da veske. Selv var jeg på en butikk som het Heyer, usikker på om de har det på nettbutikken sin. Du får si fra om du finner no tilbud på MK produkter så kan jeg også ta en titt Sier i fra selv om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har ikke de egen butikk på Karl Johan, eventuelt bestille rett fra hjemmesiden dems? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Creation Watches fører Michael Kors. Seriøst nettbutikk som også skriver ned verdien på pakken slik at man slipper ekstra utgifter. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Creation Watches virket som en bra side ja. Problemet er bare at jeg kan få toll på varen hvis jeg er uheldig, kan jeg ikke det når det koster over 1 000 kr? Fant butikken i Karl Johan, virker som en rimelig fancy butikk med stive priser, men er jo greit å dra for å se størrelser og vekt på klokker osv. Er det andre steder i Oslo hvor jeg kan dra for å se på dette? Endret 18. november 2014 av Gloms Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Du vil få mva på 25% så lenge produktets verdi er over 200 kroner. Et tollgebyr kommer ved siden av. Men som Matador nevner så skriver de ned verdien på pakken, så om du er heldig går den igjennom uten at du må betale noe ekstra. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Det er med andre ord som alle andre leveranser? Eneste forskjell er at de skriver verdien på og man kan være heldig at varen kommer til en ålreit toller? Er helt ok og ta denne sjansen, men hadde vært greit å kunne gå i en butikk og se klokka i før jeg bestiller med tanke på størrelse osv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Tenk at hvis du kjøper fra utlandet får du ikke norsk garanti hvis den går i stykker. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Tenk at hvis du kjøper fra utlandet får du ikke norsk garanti hvis den går i stykker. Jo, MK har internasjonal garantiordning i følge hjemmesiden deres. Norsk reklamasjon får du ikke, men MK er ett såpass billig merke uansett at personlig så hadde jeg ikke hatt noe problem med å kjøpe klokken fra utlandet. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Hvis jeg skal kjøpe ender jeg nok opp med å kjøpe på nett ja. Dt eneste stedet i oslo hvor jeg kan dra og se disse klokkene i levende live er Eger i karl johan? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Er det forresten andre merker med klokker i samme prisklasse det er verdt å ta en titt på? Hvis det blir vanskelig for jeg å se MK klokkene før jeg bestiller må jeg nok gå for noe annet. Tips til andre merker? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 De har noen klokker på byporten I oslo også. Er høyer der også. Skonnord på ski storsenter fører også mk. Hvor befinner du deg? Lenke til kommentar
NapHill Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det er veldig mange steder som selger fake Michael Kors på nett. Mange av butikkene ser også profesjonelle ut på lik linje med skikkelige aktører på markedet. Vær forsiktig og gjør litt research på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Som nevnt tidligere, er Creationwatches seriøse. Lenke til kommentar
NapHill Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Interessant! Markerer de som gave OG skriver ned verdien? På en klokke til f.eks. 1200 kroner må de gjøre begge deler for at man skal spille tollgebyr og MVA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå