Teodor1979 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Skal spille litt sammen med en venn og lurer på hvilket program som er enklest å bruke til å snakke litt sammen. Jo enklere jo bedre PS: Noen tips til en grei frittstående mic, da vi ikke bruker headset? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Mumble eller Teamspeak. Liker personlig Mumble best. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Enklest er Skype. Jeg liker også Mumble, men har satt opp egen server og det er ikke alltid like enkelt. Hvis man kan låne en mumble server så er det også ganske enkelt. For meg er headset uunværtlig, å høre sin egen stemme eller den andre personen sin spill-lyd er rimelig irriterende. Så uten headset er kravet til mic ganske høyt. Endret 18. november 2014 av Topguy 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Razercomm er et gratis å enkelt program å bruke. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Takk for tips til alle Da har jeg litt å teste ut Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg anbefaler skype om dere ikke blir flere enn 2-4 personer, ville også ha kjøpt et billig headset med mic. De selger en helt grei type til 50-70 kroner på obs, disse har ikke digre øreklokker og er av lett materiale så ikke irriterende å ha på (jeg gamet med slike i 5-6 år før jeg kjøpte et gaming headset så grei plass å starte om du ikke vil bruke noe særlig penger på det) Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Jeg anbefaler Raidcall. Det er gratis, og man har mulighet for å lage mange forskjellige "under" rom i samme "lobby". Klanen vår bruker dette og veldig greit å ha forskjellige rom til forskjellige spill, samt ett relax rom hvis man tar en pause e.l. Obs. Hvis man spiller CS:GO så bør man deaktivere overlay in game i Raidcall under options. Den står som standard shift + tab noe som kan forårsake at CS henger seg. Btw. Headset evt. Høretelefoner m/ f.eks. modmic er et must. Med en gang noen har på høyttalere og mic så blir det veldig ubehagelig for de andre som hører på. Endret 9. desember 2014 av matta1985 Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 C3 anbefalte en kompis av meg, den er gratis og har høy kvalitet på lyden. http://www.downloadc3.com/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 ventrilo er alright Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå