Gå til innhold

DA Inquisition eller Far Cry 4

31 stemmer

1. 1. Hva ville du satset på?

• Dragon Age: Inquisition
    • Far Cry 4

Anbefalte innlegg

inquisition-far-cry-4-preorder-deals.jpg

Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe en av disse, men er veldig usikker på hvem.

Lengter tilbake til Skyrim og har lenge håpet på at det nye Dragon Age spille skal lette litt på trykket. Samtidig ble jeg forelsket i det nyeste Tomb Raider spillet, selv om jeg syntes det var litt kort. Derfor tror jeg at Far Cry 4 ville virkelig slått ann.

Begge fikk 9/10 i anmeldelsene på gamer.no. Spiller på Playstation 4 og ser at rankingen på metacritic er også veldig lik.. Så vær så snill å hjelp, hva skal dere ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg Farcry 4 og det sto også mellom dragon age eller Farcry 4.

Jeg syntes far cry 4 er veldig bra,

Ting man kan gjøre er

Co-op

Singleplayer

Mutliplayer 5v5 ( som faktisk er veldig bra )

Spille maps folk har lagd

lage egene maps

Jeg har ikke spilt dragon age men jeg vet jo at de spillene pleier og være bra, Liker du skyting,stealth,buer og mye action så er jo farcry 4 et bra valg men jeg vil tru at om du liker story,fantasy og litt mer avslappet spilling med magiske elementer og ja fantasy univers er jo dragon age best :p

Lenke til kommentar

Takk for råd! Veldig fin oppsummering synes jeg.

Ser på Playstation store at Far Cry er 23 GB stort og DAI er over 43gb. Ulempen med sistnevnte er at studentbyen min har en begrensning på 30GB på 24 timer.

Heller litt over på Dragon Age for øyeblikket, men venter litt på øvrige tips. Avstemningen heller 54% over på DA for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Takk for råd! Veldig fin oppsummering synes jeg.

Ser på Playstation store at Far Cry er 23 GB stort og DAI er over 43gb. Ulempen med sistnevnte er at studentbyen min har en begrensning på 30GB på 24 timer.

Heller litt over på Dragon Age for øyeblikket, men venter litt på øvrige tips. Avstemningen heller 54% over på DA for øyeblikket.

Jeg kan hvertfall garantere deg at om du likte farcry 3 eller om du liker skytespill generelt så er farcry 4 et av de bedre slike spill jeg noen gang har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...