JacEr Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei. Får ikke startet noen spill som bruker Uplay, det dukker bare opp en boks med at windows stenger ned programmet og kommer tilbake med en løsning så snart de har funnet en. Noen som har vært i lignende situasjon, eller vet ome noen som kan kontaktes? Er litt kjipt å ha betalt for 4-5 spill jeg plutselig ikke kan bruke.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har ikke noe løsning å komme med dessverre, men velkommen i klubben skal du være Har å kjøpt noen spill jeg ikke får spilt pga Uplay dritten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Avinstaller Uplay og last ned installeren manuelt fra Ubisoft.com Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Du kan forsøke å først slette folderen 'Ubisoft' (under 'Programfiler'), deretter laste ned og installere Uplay manuelt fra Ubisoft sin nettside. Jeg garanterer ikke at det fungerer for deg, men dette løste ihvertfall mine problemer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har måtte gjøre dette mange ganger. Ofte i forbindelse med oppdateringer som ikke helt funker som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå