Yoho! Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei Etter å ha hatt linux installert på surface pro 2 en liten stund (dual boot), etter noen problemer med wifi, prøvde jeg å gå fra ubuntu 14.10 til 14.04. Det som skjedde var at under installasjonen så ble alt overskrevet, altså ingen windows lenger... så jeg fjerna linux og formaterte til riktig format til windows. Men det som skjer når jeg skal installere windows igjen så registreres ikke usben. ikke i det hele tatt, den faller rett inn i uefi/secure boot settings. Har satt alt tilbake som standard. Noen ideer på hva jeg kan gjøre for å få windows tilbake? Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Trinn 1: Slå av Surface. Trinn 2: Trykk og hold volum opp-knappen på Surface. Trinn 3: Trykk og slipp av/på-knappen på Surface, slipp deretter volum-opp-knappen. UEFI-menyen vises innen et par sekunder. Trinn 4: Prøv å sett secure boot av. Endret 21. november 2014 av sogndal94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå