AVF Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Eventyrene venter hvor enn du snur deg i Far Cry 4.ANMELDELSE: Far Cry 4 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Noen som har testet det på pc og vet om det duger der eller om det er en dårlig port? Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Noen som har testet det på pc og vet om det duger der eller om det er en dårlig port? Har testet ca 40 min, og det virker veldig dårlig optimalisert. Kjører med gtx 690 og har ca 60 fps på high med kraftige framedrops iblant. Lenke til kommentar
Brandsi Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Ja, sliter litt her også. Har ganske heftig flickering, spesielt "om natten" og i skygger. Kraftige framedrops i blant. 2 x R9 290x crossfire med nye drivere som det sto skulle være optimalisert. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Nye spill har ofte dårlig optimaliserte drivere for sli/crossfire oppsett. Test med et kort, å se om det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Discord Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 blir å teste spillet når det blir moddet slik som fc3 ble med Ziggy's Mod. mye bedre spilleopplevelse og verdt å prøve. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Må smøre deg med tålmodighet om du sitter med crossfire ja hadde det før selv. Endret 18. november 2014 av Tønne Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 0/10 fordi det er ubisoft Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig, og selskapet så fiendtlig innstilt overfor sine kunder. Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet. 3 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Ny Nvidia Driver ute i dag. Far Cry 4 og Dragon Age ready med SLI profil for FC4. http://www.guru3d.com/files-details/geforce-344-75-whql-driver-download.html Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Noen som har testet det på pc og vet om det duger der eller om det er en dårlig port? Hei, har spillet på pc. Har ikke hatt noen problemer, heller ikke noen kraftige framedrops (kanskje 2-3 ganger på 9-10 timer spilt). Vil absolutt anbefale pc versjonen Lenke til kommentar
Acurus_Cow Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Noen som har testet det på pc og vet om det duger der eller om det er en dårlig port? Man må vistnok bruke en eller annen mod til Farcry 3 for å få vekk museakselerasjon. Jeg kan forstå at Gamer.no ikke kan spille igjennom alle spillene på alle systemer. Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill. Endret 18. november 2014 av Acurus Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig. Selvmotsigende, much? Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet. Hva er det egentlig du prøver å si? Skylder på andre? 3 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Takk til gamer og forfatteren for en god anmeldelse. Jeg lurer litt på hvorfor FPS-spill, som jeg tror flesteparten ville foretrukket på PC, er testet på konsoll. Ser også at alle anmeldelsene på de "store" spillene i det siste er testet på konsoll. Håper dere ikke ignorer pc når dere tester/anmelder spill. 4 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Tips til de som spiller PS4 versjonen, man kan bruke touch for å skifte våpen, bare gli fingern til høyre,venstre opp eller ned, distré som jeg er til tider trodde det var noe galt med spillet eller kontrollern. En snasen funksjon som skaper mer flyt i hektiske situasjoner. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 9/10, damn. Da bør det være bra. Husker jeg spilte FC3 når det kom, holdt på å utforske inne i en hule da jeg plutselig ble drept av en tiger. De dyrene tuller du ikke med ass. Beste minner fra 3 må være snikingen, stemningen, utforskelse og delvis historie og karakterer. Er det noen sterke karakterer eller utpreget historie i 4-ern? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill. Gamer (navnet får en fin ironisk betydning i dette tilfellet) mener at gruppebaserte rollespill og FPS-spill er best med en håndkontroller i sofaen hvor du kan kose deg, eller noe i den duren, så jeg tror dessverre ikke man vil se en endret praksis fra dem her. Ubisoft og EA sender dem vel også konsollutgaven før utgivelsene, og når kvalitetskravene ikke er spesielt høye angående spillbarhet, så har tydeligvis heller ikke anmelderne noe problem med dette. Dessuten så må de jo skynde seg med å få ut 9erene. Hvis ikke kan de miste lesere til de enda mer tabloide nettstedene i Norge, som heller ikke bryr seg om spillene er bra eller ikke. Det handler til syvende og sist om annonsepenger og Gamers overlevelse. Ikke så rart det, men dessverre frykter jeg at praksisen ikke hadde vært annerledes selv om Gamer hadde hatt en utømmelig pengebinge å bade i. Selve anmeldelsen var veldig overfladisk, synes jeg. Alt den gjør er å male store, brede penselstrøk, som egentlig ikke gir mye verdi for leseren, Nesten så man lurer på om det er en betalt annonse ala de Sqeenix hadde på Gamer en tid tilbake. (Ikke at jeg tror det, trekker bare sammenligning til hvordan anmeldelsen er skrevet) Så snill, søt og koselig. Var samme opplegget i Dragon Age-anmeldelsen. Når Gamespot, av alle mulige steder, virker å ha den eneste anmeldelsen der ute som prøver å være en spillanmeldelse, da er det noe galt. Endret 18. november 2014 av radiohodet 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg TST Skrevet 18. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Takk til gamer og forfatteren for en god anmeldelse. Jeg lurer litt på hvorfor FPS-spill, som jeg tror flesteparten ville foretrukket på PC, er testet på konsoll. Ser også at alle anmeldelsene på de "store" spillene i det siste er testet på konsoll. Håper dere ikke ignorer pc når dere tester/anmelder spill. Vi skulle gjerne kikket nærmere på PC-versjonen, men fikk kun konsollversjonen tilsendt for anmeldelse. Radiohodet: Og til tross for utømmelige mengder med både saklig og usaklig kritikk fra deg er du fortsatt en fast leser og debattant. Takk for det :-) Endret 18. november 2014 av TST 13 Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 0/10 fordi det er ubisoft Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig, og selskapet så fiendtlig innstilt overfor sine kunder. Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet. Feil instilling gutt. Gi spillet kreditten den fortjener, selv om det er utgitt av et middelmådig selvskap. 2 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg lurer litt på hvorfor FPS-spill, som jeg tror flesteparten ville foretrukket på PC, er testet på konsoll. Ser også at alle anmeldelsene på de "store" spillene i det siste er testet på konsoll. Det er vel gjerne det som blir prioritert av utgivarane, i og med at multiplattform-spel stort selger mykje betre på konsoll. Desverre, får vi vel seie! Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill. Gamer (navnet får en fin ironisk betydning i dette tilfellet) mener at gruppebaserte rollespill og FPS-spill er best med en håndkontroller i sofaen hvor du kan kose deg, eller noe i den duren, så jeg tror dessverre ikke man vil se en endret praksis fra dem her. Ubisoft og EA sender dem vel også konsollutgaven før utgivelsene, og når kvalitetskravene ikke er spesielt høye angående spillbarhet, så har tydeligvis heller ikke anmelderne noe problem med dette. Dessuten så må de jo skynde seg med å få ut 9erene. Hvis ikke kan de miste lesere til de enda mer tabloide nettstedene i Norge, som heller ikke bryr seg om spillene er bra eller ikke. Det handler til syvende og sist om annonsepenger og Gamers overlevelse. Ikke så rart det, men dessverre frykter jeg at praksisen ikke hadde vært annerledes selv om Gamer hadde hatt en utømmelig pengebinge å bade i. Selve anmeldelsen var veldig overfladisk, synes jeg. Alt den gjør er å male store, brede penselstrøk, som egentlig ikke gir mye verdi for leseren, Nesten så man lurer på om det er en betalt annonse ala de Sqeenix hadde på Gamer en tid tilbake. (Ikke at jeg tror det, trekker bare sammenligning til hvordan anmeldelsen er skrevet) Så snill, søt og koselig. Var samme opplegget i Dragon Age-anmeldelsen. Når Gamespot, av alle mulige steder, virker å ha den eneste anmeldelsen der ute som prøver å være en spillanmeldelse, da er det noe galt. Kevin van Ord er umåtelig dyktig da. Flink med ord, men kommenterer og ting vi ellers ikke ville lagt merke til, på godt og vondt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå