Joachim_F Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Vi har 1000 betanøkler å dele ut.KONKURRANSE: Lyst til å prøve overlevelsesspillet Survarium? Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Konkurransen ble avsluttet allerede? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fikk meldt meg på konkurransen jeg iallefall. Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Den ble stengt ved midnatt ved en feil. Beklager. Lenke til kommentar
lokvoll Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg vant gleder meg noe sykt til og prøve!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Fikk å en beta nøkkel å trodde jeg bare kunne laste ned spillet å starte å spille, men ser ut som at man må melde seg inn med koden, så må man bare håpe man blir trukket som vinner av enda en Beta nøkkel for å få lastet ned spillet. Følgte anvisningen i mailen jeg fikk fra Gamer.no. Edit: Fikk ordnet det, så nå lastes det ned Endret 21. november 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
AedionGame Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det var dessverre ikke veldig gøy Spilte en match og avinstallerte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Jeg syntes spillet var bra jeg. Likte den realistiske våpen følelsen hvor våpnene faktisk har rekyl så du ikke bare kan gå full auto uansett avstand. Hitdetection fungerte utmerket, så her tror jeg faktisk vi har et spill som kan være kandidat til E-Sport i fremtiden. Motoren i spillet trenger enda litt finpussing, var mye fps drops helt ned mot 30 tallet selv med en I5 overklokket til 4,5Ghz og et GTX980, virket ikke som det hadde noe å si om man senket ned innstillingene heller. Endret 22. november 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå