paarsand Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei! Som emnet mitt tilsier, finnes det noen nettverkstilkoblet ekstern-disk som har mulighet til å speile googledrive'n min? Ønsker dette som en ekstra sikkerhet. Og det bør være integrert i boksen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Hei! Som emnet mitt tilsier, finnes det noen nettverkstilkoblet ekstern-disk som har mulighet til å speile googledrive'n min? Ønsker dette som en ekstra sikkerhet. Og det bør være integrert i boksen. Vet ikke om det finnes en fiks ferdig løsning. En fin mulighet er å ha en Raspberry Pi som du kobler til nettverket og installerer Grive på. Så mounter du nettverksdisken og får Grive til å synke Google Drive filene dine dit. Endret 18. november 2014 av Zyg0te Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Jeg kjenner at jeg ikke var så interessert, jeg hadde fått det til. Men har blitt for gammel for sånt. Jeg tenkte på en vanlig nettverksbasert ekstern disk med litt fancy software jeg. ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg kjenner at jeg ikke var så interessert, jeg hadde fått det til. Men har blitt for gammel for sånt. Jeg tenkte på en vanlig nettverksbasert ekstern disk med litt fancy software jeg. Du kan kjøpe en Synology NAS. Den har støtte for Google Drive sync tror jeg. https://www.synology.com/en-us/dsm/5.0/cloud_services Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå