Gå til innhold

Dalende interesse for Google Glass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fokuset er ikke å lek blindebukk med å se video.

ekstra funksjonene bry jeg meg ikke om

begge spiller av video og det er vel det som er hovedfusjonen til begge.

Nei.

Usikker på om du troller eller rett og slett ikke vet hva Google Glass og/eller Oculus Rift er? Hovedfokuset til Google Glass er absolutt ikke å spille av video. Da har du misforstått fullstendig.

Her er et par "Elders React"-videoer som kan hjelpe. ;)

Google Glass

Oculus Rift

de brillen har jo en liten skjerm som også kan spille av video

at de ser ut som briller med et mikro kamera er ikke noe de fleste vektlegger så mye

i det store er det ikke så alt for nyttig da de fleste har andre muligheter til å filme

Lenke til kommentar

at de ser ut som briller med et mikro kamera er ikke noe de fleste vektlegger så mye

i det store er det ikke så alt for nyttig da de fleste har andre muligheter til å filme

Vi kan altså med trygghet konstatere at du ikke har forstått poenget, eller du ikke vil bruke tid på å forstå det. Det er jo helt greit, men da kan vi droppe diskusjonen. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan altså med trygghet konstatere at du ikke har forstått poenget, eller du ikke vil bruke tid på å forstå det. Det er jo helt greit, men da kan vi droppe diskusjonen. :)

poenget var kunne filme det man ser ( det du sikter til ) , men det finnes bedre løsninger

Lenke til kommentar

poenget var kunne filme det man ser ( det du sikter til ) , men det finnes bedre løsninger

Nei, det er ikke poenget. Og det er helt utelukket med Rift. Det finnes andre løsninger, men om de er bedre kan alltids diskuteres.

Hvis du sier at briller med muligheter for filming ikke er laget for å filme kan du da fortelle meg hva poenget med den funksjonen er ?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke poenget. Og det er helt utelukket med Rift. Det finnes andre løsninger, men om de er bedre kan alltids diskuteres.

Hvis du sier at briller med muligheter for filming ikke er laget for å filme kan du da fortelle meg hva poenget med den funksjonen er ?

Occulus Rift kan ikke filme...

AtW

Lenke til kommentar

Occulus Rift kan ikke filme...

AtW

men så var det gogle glass jeg refererte til her

Lenke til kommentar

Var ikke argumentet ditt at de to var nesten like? Det er jo bare et av de som kan filme, som det virker som du anser som en viktig funksjon?

AtW

jeg fokuserte på video avspillingen som begge har muligheter for.

glass lar deg følge med på omgivelsene , noe ikke rift gjør mens man ser video

glass er briller med video kamera i tillegg .

hvis poenget er å filme video så finnes det langt bedre løsninger.

hvis poenget er å gå rund og filme med fastmonter kamera på kroppen så har man ( etter min mening ) allerede bedre løsninger andre steder

Lenke til kommentar

Poenget er at du ikke tar poenget, blander kortene, og argumenterer for alle eller ingen sider samtidig, men det er OK. Så vet vi det, og slipper å delta.

poenget er at vi er uenige om bruken her

Da har Gogle laget noe som folk ikke er interessert i , siden de får dekket det behovet på ande måter.

Lenke til kommentar

Da har Gogle laget noe som folk ikke er interessert i , siden de får dekket det behovet på ande måter.

Nei, det er ikke poenget. Vi er ikke uenige om bruken, men du har misforstått bruken av minst en av kandidatene når vi snakker om både Glass og Rift.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke poenget. Vi er ikke uenige om bruken, men du har misforstått bruken av minst en av kandidatene når vi snakker om både Glass og Rift.

Det er dine påstander , som jeg ikke er ening i.

De har laget noe som markedet ikke er interessert.

og da er det vel Google som har misforstått behovet for slike produkter

Lenke til kommentar

Det er dine påstander , som jeg ikke er ening i.

De har laget noe som markedet ikke er interessert.

og da er det vel Google som har misforstått behovet for slike produkter

Vær så snill, gi deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...