Arodem Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 I hvert fall ved lansering.Fansen fikset flerspiller i forgjengeren, men Just Cause 3 blir et solospill Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Herlig allitterasjon i overskriften. Håper spillet blir like tøft som toeren. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det var jo ikke utvikleren som laget coop til 2'ern, som nevnt over. Vil ikke si at utvikleren har noen plikt til å lage coop nå da. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Synd da det var den eneste grunnen til at jeg kjøpte Just Cause 2. Jeg var bra overasket når jeg så servere med 1000 folk i. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Dette spillet hadde vært konge om det fikk støtte for flerspiller. Spilte gjennom JC2 og syntes det plutselig ble veldig tomt når jeg først hadde rundet historien. Sandkassen de laget er utrolig kul, men utrolig ensom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Det var jo ikke utvikleren som laget coop til 2'ern, som nevnt over. Vil ikke si at utvikleren har noen plikt til å lage coop nå da. Nei, men de burde ta hintet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå