Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Vesel 108 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Man kjenner umiddelbart igjen dine bilder i oversikten. Liker linjene som blir tegnet av tauene på den blå bakgrunnen. Jeg slurver litt selv i etterbehandlingen, men jeg ville nok gjerne sett at du kuttet litt for å få vekk det lille rotet oppe i høyre hjørne. Et ellers veldig rent og pent bilde. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Man kjenner umiddelbart igjen dine bilder i oversikten. Liker linjene som blir tegnet av tauene på den blå bakgrunnen. Jeg slurver litt selv i etterbehandlingen, men jeg ville nok gjerne sett at du kuttet litt for å få vekk det lille rotet oppe i høyre hjørne. Et ellers veldig rent og pent bilde. Henning Takker for oppmerksomheten:-) Irriterer meg grønn, eller i dette tilfellet blå, over slike slurvefeil som dette.... Må nok skjærpe mæ:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Lekre farger og detaljer du finner! Tilgir somlinga for denne gang ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Lekre farger og detaljer du finner! Tilgir somlinga for denne gang ;-) Takker for tilgivelsen:-) Var vel så opphengt i fargen at alt anne raste forbi..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg