susann93 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei Jeg er en jente på 21 som har bilder som min største interese og vi i en liten by som heter Harstad prøver og få opp et bedre bil miljø og jeg prøver og bli sekeretær der men for og bli det må man klare og få inn sponsore og jeg må skrive en søknad til sponsorene og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det, noen her inne som har noen gode tips til meg? Håper på mange gode svar takk på forhand Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er det ikke bilmiljø i Harstad? Trodde alle drev å rånet der oppe. Uansett så må du vri om på planen din. Lag en klubb først, få medlemmer, så kan du søke etter sponsorer. Lenke til kommentar
susann93 Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 det var bilmiljø her for 3 år siden men nå er det svært lite av alt med bilder her.vi har en klubb på over 300 medlemer og vi holder på og lage klær og hjemme side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå