Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter som holder igjen med sex

Anbefalte innlegg

En variant av et vellykket forhold kan sies å vare livet ut ja.

Det er alltid flere svar på et spm ettersom verden ikke er sort/hvit.

Å definere alle forhold som ikke varer livet ut som mislykket er tåpelig.

Om det er vellykket eller mislykket avgjøres ikke etter antall år (etter min mening)

men etter hva man sitter igjen med når (hvis) det er slutt. Det er helt sikkert mange varige

forhold der ute som er temmelig ræva selv om de fortsatt holder sammen.

Hva vil du kalle det? I hvert fall ikke vellykket.

Endret av wampster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det er vellykket eller mislykket avgjøres ikke etter antall år (etter min mening)

men etter hva man sitter igjen med når (hvis) det er slutt. Det er helt sikkert mange varige

forhold der ute som er temmelig ræva selv om de fortsatt holder sammen.

Hva vil du kalle det? I hvert fall ikke vellykket.

Rævva forhold er ikke lykkelige - nå snakka vi om vellykket

Hva man sitter igjen med? Så et heftig 2mnd forhold kan være vellykket altså? (eller kortere, for den del)

Man kan sitte igjen med mer ifra det enn et lengre forhold.

Man kan sitte igjen med minner deluxe med bare dager i et forhold.

Lykkelig forhold i 2mnd, 1 år, 5år ..., eller hele livet. Hva vil du si er mest vellykket?

Så om du får 1 år med person du helst har sett at du har vært sammen med resten av livet, vil du altså si er vellykket ... jaja, deg om det. (for du sitter igjen med så mye ...)

Hvorfor er man egentlig sammen - for at man ikke vil dele livet sammen? - Misser man på det man baserer forholdet på, så kan det jo ikke defineres som vellykket akkurat.

Lenke til kommentar

Nå har vel jeg ikke kommentert noe om alder eller varighet i forhold til det du siterer? "Alle disse/alle mine" er heller ikke noe jeg har skrevet. Så hvorfor du skriver at det får jeg vel stå for selv er rart. Jeg har vært/er i et forhold som til nå har vart i 7år. Så.... Tja...

Lenke til kommentar

"Alle mine" og det i mest sannsynlig forholdsvis ung alder ..... vil ikke være innenfor min def på det nei. Det er ikke sort/hvit. Om man er normal for å kalle 'alle' disse for vellykket får du vel stå for selv. (som var poenget her)

Nå vet jo ikke du grunnen til at det ble slutt mellom dem ;)
Lenke til kommentar

Du kommenterte:
"Så for deg må et vellykket forhold vare livet ut?

Noe sier meg at du fortsatt er tenåring?"

På et svar som sa at det var valid argumentasjon hvis det var forhold som har holdt 15 år.

Så du mener 15år er livet ut?

Hva har hans alder med det å gjøre?

Jeg er enig med han i at personen hadde selvmotsigelse i at 'alle hans vellykkede forhold' ikke kan kalles vellykkede. Ikke i denne sammenhengen - det er kun knulle-forhold i så fall og det var det vel ikke snakk om her.

Lenke til kommentar

Hva med de guttene som gir faen i jenta etter sex? Når hun åpenbart har lyst på mer seriøst med ham

Anonymous poster hash: 74084...eea

Ja, hva så, hva vil du frem til?

Enten må det betegnes som ONS, i så fall neppe et forhold som Wampster påpeker.

På andre siden kan det jo også dreie seg om to FF. At siden hun vil noe mer, gjør det ikke mindre vellykket for ham... FF er jo også et slags forhold.

Ja, det er et spekulativt spill, men man må ikke delta hvis man ikke vil. Vellykkede forhold fra dag 1 er ikke en menneskerett.

Endret av Gregersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...