AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 når en jente holder igjen ved sex er det lettere å få følelser for dem enn hvis man får sex med ei jente etter bare noen timer sammen med henne? Hun går under "luremus" Hvorfor tenker jeg på henne enda? Anonymous poster hash: c672d...020 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du er ute etter svaret på spørsmålet "Hvorfor holder hun igjen sex?" Hvis det er fordi hun liker å bygge andre følelser enn de man får ved sex først, så er det positivt. Dersom hun på den andre siden holder deg for narr for å få oppmerksomhet så er det åpenbart negativt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Du er ute etter svaret på spørsmålet "Hvorfor holder hun igjen sex?" Hvis det er fordi hun liker å bygge andre følelser enn de man får ved sex først, så er det positivt. Dersom hun på den andre siden holder deg for narr for å få oppmerksomhet så er det åpenbart negativt. Lurer på om man får større tiltrekning til jenter som holder igjen sex? Hvorfor er det alt for mange svar på Anonymous poster hash: c672d...020 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det kommer helt an på situasjonen i relasjonen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Får større tiltrekning for jenter som ikke har sex ved første møte ja. Synes det er teit å holde igjen i evigheter, men greit å bli litt kjent først ihvertfall, får følelsen av at jenta har litt mer verdighet også. Hvis man virkelig liker jenta så spiller det egentlig ingen rolle uansett da men. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har startet alle mine vellykkede forhold med sex fra dag èn. Da vet man hvor man har hverandre, og hvis du er flink med staken vil forelskelsen hennes øke betraktelig, noe som er bra for begge parter. Damer som holder buksa på for lenge ville jeg vært meget skeptisk til. De kan være alt fra radikale feminister, religiøse ekstremister eller herpes befengte moralister som forteller deg om smittefaren etter to måneder med bare preik. Verdighet leder ikke nødvendigvis til lykke 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har startet alle mine vellykkede forhold med sex fra dag èn. Da vet man hvor man har hverandre, og hvis du er flink med staken vil forelskelsen hennes øke betraktelig, noe som er bra for begge parter. Damer som holder buksa på for lenge ville jeg vært meget skeptisk til. De kan være alt fra radikale feminister, religiøse ekstremister eller herpes befengte moralister som forteller deg om smittefaren etter to måneder med bare preik. Verdighet leder ikke nødvendigvis til lykke Okay, takk for svar:) Anonymous poster hash: c672d...020 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 følelser vet jeg ikke, men det ligger i instinktet til menn å jakte på damer, så når du nesten får knulle henne men ikke likevel så blir du litt ekstra gira, ja du blir det. Men å kalle det følelser blir feil. Den ekstra piffen forsvinner sekunder du putter pikken i henne så da er hun like langt med å få deg intr.... vil nesten påstå at ei som leker "hard to get" blir ekstra uinteressant etter jeg har knullet dem. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 I denne saken stemmer jeg i med DjengisFaen. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har startet alle mine vellykkede forhold med sex fra dag èn. Da vet man hvor man har hverandre, og hvis du er flink med staken vil forelskelsen hennes øke betraktelig, noe som er bra for begge parter. Damer som holder buksa på for lenge ville jeg vært meget skeptisk til. De kan være alt fra radikale feminister, religiøse ekstremister eller herpes befengte moralister som forteller deg om smittefaren etter to måneder med bare preik. Verdighet leder ikke nødvendigvis til lykke Herlig innlegg. Det er befriende å finne mennesker som har en definisjon av at et vellykket forhold ikke omfattes av langvarighet og monogam familiedannelse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 ja man får større tiltrekning til jenter som holder igjen med sex, mange karer har "vil ha det man ikke kan få syndromet" men det er ikke sikkert at denne tilrekningen er riktig, mye er kun sex. karer liker å jakte, prøve å få jenta. jeg blir lite interessert i jenter som kommer lett. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) ja man får større tiltrekning til jenter som holder igjen med sex, mange karer har "vil ha det man ikke kan få syndromet" men det er ikke sikkert at denne tilrekningen er riktig, mye er kun sex. karer liker å jakte, prøve å få jenta. jeg blir lite interessert i jenter som kommer lett. Mange karer er kun ute etter sex, om det så tar et eller ti treff å oppnå dette. Det er klart at man blir mer investert i jenta når man venter litt, men for min del synes jeg det er litt turnoff med jenter som venter alt for lenge. Om jeg vil ha noe mer med en jente, så er det jo greit å vite hvordan hun fungerer i senga. Endret 18. november 2014 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Jeg har startet alle mine vellykkede forhold med sex fra dag èn. Da vet man hvor man har hverandre, og hvis du er flink med staken vil forelskelsen hennes øke betraktelig, noe som er bra for begge parter. Damer som holder buksa på for lenge ville jeg vært meget skeptisk til. De kan være alt fra radikale feminister, religiøse ekstremister eller herpes befengte moralister som forteller deg om smittefaren etter to måneder med bare preik. Verdighet leder ikke nødvendigvis til lykke ' Selvmotsigelse... Om ALLE dine vellykkede forhold har startet med sex første kvelden, så er de ikke vellykkede da forholdet ikke eksisterer lenger og du omtaler de i flertall. Om du hadde skrevet at "mitt forhold begynte med sex første dagen og forholdet varer enda etter 15 år", så hadde det vært en valid påstand. Vel det kan jo være at du ser på et havarert forhold som vellykket. Til TS, så spør du vel om jenta blir penere jo kåtere du blir..... Tja si det..... Det kommer vel helt an på dine intensjoner med den jenta. Endret 18. november 2014 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Selvmotsigelse... Om ALLE dine vellykkede forhold har startet med sex første kvelden, så er de ikke vellykkede da forholdet ikke eksisterer lenger. Er det ikke opp til hver og en hva man anser som vellykket forhold? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Jeg har startet alle mine vellykkede forhold med sex fra dag èn. Da vet man hvor man har hverandre, og hvis du er flink med staken vil forelskelsen hennes øke betraktelig, noe som er bra for begge parter. Damer som holder buksa på for lenge ville jeg vært meget skeptisk til. De kan være alt fra radikale feminister, religiøse ekstremister eller herpes befengte moralister som forteller deg om smittefaren etter to måneder med bare preik. Verdighet leder ikke nødvendigvis til lykke ' Selvmotsigelse... Om ALLE dine vellykkede forhold har startet med sex første kvelden, så er de ikke vellykkede da forholdet ikke eksisterer lenger og du omtaler de i flertall. Om du hadde skrevet at "mitt forhold begynte med sex første dagen og forholdet varer enda etter 15 år", så hadde det vært en valid påstand. Vel det kan jo være at du ser på et havarert forhold som vellykket. Til TS, så spør du vel om jenta blir penere jo kåtere du blir..... Tja si det..... Det kommer vel helt an på dine intensjoner med den jenta. Så for deg må et vellykket forhold vare livet ut? Noe sier meg at du fortsatt er tenåring? edit: Forsåvidt enig i det Djengis skrev. Endret 18. november 2014 av wampster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hvis det ikke virker som jenta ønsker å ha sex så virker hu ikke så veldig interresert heller. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Hva med jenter som utfører oral osv? Altså vil ikke bli penetrert men kan gjøre "andre ting" Anonymous poster hash: 81229...48d Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Hva med jenter som utfører oral osv? Altså vil ikke bli penetrert men kan gjøre "andre ting" Anonymous poster hash: 81229...48d Etter min erfaring heter det du beskriver mensen, men hvis jenta hadde vært av det dristige slaget hadde ikke dette stoppet henne. Endret 18. november 2014 av DjengisFaen 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 sist jeg overnattet hos en jente, nekten hun å ha sex. Unnskyldte seg med at hun hadde P-plaster som hadde falt av, også oppdaget hun det etter en dag, og satte det på igjen, og det hadde forskyvet mensen... Så det gikk ikke å ha sex. Fikk en hand job, og det var det. Noen vil bare ikke ha sex med engang, eller er generellt lite kåte. Kanskje de faktisk har kjønnsvorter eller andre ting, sopp og dritt, som gjør at de ikke er gira. Eller bare er lite gira på sex. Når en dame først har fått en kar oppi senga si, i edru tillstand, og man som person er gjennomsnittlig utstyrt eller bedre, og dama fremdeles ikke vil knulle, da skal man ikke legge skylda på seg selv ihvertfall Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Så for deg må et vellykket forhold vare livet ut? Noe sier meg at du fortsatt er tenåring? Det sier han ikke, men et vellykket forhold må vel sies å vare livet ut, eller? Hvor mange år skal det i så fall vare for å defineres til vellykket? Om jeg og dama har skilt lag nå, så vil jeg nå si det ikke er vellykket. Vellykket når man skilles etter godt over 20 år .... nope, da har man feilet i forholdet. Men her nevnes uansett "alle mine vellykkede forhold", og da kan man knapt kalle det velykket - Blir i beste fall knulleforhold og da tydeligvis ikke helt heldig med tryllestaven heller. Endret 19. november 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå