AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Har en kompis som jeg driver og har sex med, altså kan si vi er friends with benefits. Men de siste 6-7 ukene har han sendt meg meldinger hver dag, kalt meg søta og slikt. Og nattameldinger med glad i deg og slikt. Og når vi treffes for å henge uten at vi knuller så kysser han meg osv. Så jeg bare lurer på om dette tyder på at han vil noe mer enn å bare knulle? Hva tenker dere? Jeg har ikke sagt noe enda, jeg trodde liksom begge visste at det er et "benefit"opplegg, men hadde han oppført seg slik da egentlig? (vi er begge 20) Anonymous poster hash: 6b643...f02 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Følelser kan endre seg. Det kan hende han ønsker noe mer. Du kan alltids vurdere å spørre han om det, istedenfor å spørre anonyme folk på nettet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Er redd han vil bli skuffa da, siden jeg trodde vi var avklart liksom. Er ikke så kjekt å bare spørre rett ut da, så jeg ville vurdere om det er "nødvendig" først, kanskje noen her inne har erfaringer Anonymous poster hash: 6b643...f02 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det er bedre at du skuffer han enn at du lar han tro det er muligheter for noe mer. 1 Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 He wants you, baby. No doubt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 umulig å si, jeg kan godt kose og kysse og gjøre kjæresteting med ff's uten at jeg vil bli kjæreste med dem av den grunn.... Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Bra spørsmål. Det er stor sannsynlighet for at du har å gjøre med en ikke ferdigmodnet gutt å gjøre (som gutterbarn flest i en alderen). Jeg tenker at han bare har et perverst bilde av hvordan han må plise deg for å få beholde deg som FF. Bare si det til ham at han ikke trenger å ape seg mellom slagene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 umulig å si, jeg kan godt kose og kysse og gjøre kjæresteting med ff's uten at jeg vil bli kjæreste med dem av den grunn.... Men å komme med "kjærlighetserklæringer" hver dag og kalle hun kjære osv? Eller si at hun er spesiell for deg? blir litt forvirra rett og slett Anonymous poster hash: 6b643...f02 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Men å komme med "kjærlighetserklæringer" hver dag og kalle hun kjære osv? Eller si at hun er spesiell for deg? blir litt forvirra rett og slett Anonymous poster hash: 6b643...f02 "Du, jeg ser du liker å kalle meg søta og kjære og sånn - betyr det at du begynner å føle mer for meg, eller er det bare noe du liker å gjøre?" Jo lenger du venter, jo mer brutalt og/eller kleint blir det. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Men å komme med "kjærlighetserklæringer" hver dag og kalle hun kjære osv? Eller si at hun er spesiell for deg? blir litt forvirra rett og slett Anonymous poster hash: 6b643...f02 "Du, jeg ser du liker å kalle meg søta og kjære og sånn - betyr det at du begynner å føle mer for meg, eller er det bare noe du liker å gjøre?" Jo lenger du venter, jo mer brutalt og/eller kleint blir det. this evt: "jeg tror jeg begynner å få følelser for deg, hva tenker du om det?" enten så er han på samme eller så er han ikke det. Eneste måten å finne ut av.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Men jeg vil jo holde dette på det planet det var tiltenkt... Anonymous poster hash: 6b643...f02 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det er ikke sikkert du får viljen din her, siden det kan tenkes at den andre parten vil noe annet. Da må dere kompromisse, eller gå hvert til deres. Jo før du finner dette ut, jo mindre turbulent vil det potensielt kunne bli. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det er ikke sikkert du får viljen din her, siden det kan tenkes at den andre parten vil noe annet. Da må dere kompromisse, eller gå hvert til deres. Jo før du finner dette ut, jo mindre turbulent vil det potensielt kunne bli. Hvordan kompromisser man mellom å være kjærester og FF? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hvordan kompromisser man mellom å være kjærester og FF? Det kommer jo helt an på de involverte parter og hva de blir enige om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Men jeg vil jo holde dette på det planet det var tiltenkt... Anonymous poster hash: 6b643...f02 Ekke sånn det funker jenta mi Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvordan kompromisser man mellom å være kjærester og FF? Det kommer jo helt an på de involverte parter og hva de blir enige om. Kan man være typ 3/4 FF og 1/4 kjæreste, eller omvendt? Hvordan ter seg et slikt forhold. Hva kunne du tenke deg var innholdet i den kjæreste-fjerdedelen? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 det er ikke godt å si, men jeg skulle tro at han vil mer... men: Det er bedre at du skuffer han enn at du lar han tro det er muligheter for noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå