Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Båt i solskinn & skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei, Alec. Da jeg først så på bildet, trodde jeg et øyeblikk at du kanskje hadde forandret det ved "solarisering" eller andre effekter for å gi det et preg á lá "Photo Art". Du har utnyttet lys og skygge på en kreativ måte, og resultatet er blitt et spennende bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei, Alec. Da jeg først så på bildet, trodde jeg et øyeblikk at du kanskje hadde forandret det ved "solarisering" eller andre effekter for å gi det et preg á lá "Photo Art". Du har utnyttet lys og skygge på en kreativ måte, og resultatet er blitt et spennende bilde ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! I utgangspunktet var dette det jeg var minst fornøyd med. Etter litt etterbehandling ble jeg likvel fornøyd med sluttresultatet. "Solariserigseffekten" er resultatet av et undereksponert bilde. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg