TiltMeMuch? Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei!Kjøpte nylig en brukt PC på finn.no - Kjøper sier ingen problem er å spotte som han kommer på i farta. Jeg trasker rolig ned til posten, betaler postoppkravet og kobler opp.Første jeg ser når jeg starter på pcen er at i oppstartsfasen / biosen er det fullt av HVITE streker over HELE skjermen. Usikker om dere ser det på dette bildet så har illustrert med å tegne hvordan det ser ut. Så går jeg inn og ser dette:For så og se dette:Har søkt litt rundt om dette og virker som ett "populært" problem i 2012 tiden. Her ble det snakk om at muligens folk hadde defekt kort, noe som gjør at jeg er redd for en ting:Har han lurt meg? Solgt meg en PC med defekt skjermkort? Er det noen triks dere sitter på / informasjon dere sitter på som kan bekrefte dette? Er det noen easyfix her?Selger informerte meg om at dette var en Komplett Gamer PC som har kjøpte for 17.000,- i sin tid, noe som kan stemme med innmaten i pcen (?).Har brukt drivercleaner til å fjerne og installere drivere uten hell. Samme strekene i oppstarten og i windows. Dræt oppløsning og hvite streker overalt. OBS: De hvite streke går vekk når "Windows loader baren" kommer opp i oppstartsfasen for what its worth.Håper på noen kloke svar her, for jeg føler jeg har blitt skikkelig lurt? (Men sånn er vel risikoen?) Nå drar jeg bare konklusjoner da, håper såklart kortet er i beste velstand. Mvh / Best regardsEn frustrert bruktkjøper..... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Sjekk om det er reklamasjon til komplett.no. Regner med at du fikk kvittering på mail eller.no Hvis du er heldig får du et nytt og BEDRE skjermkort Endret 17. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 3 års garanti hos komplett. Med litt flaks så kan detta gå bra det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 3 års garanti hos komplett. Med litt flaks så kan detta gå bra det. Uansett om garanti er innenfor eller ikke har man 5 år reklamasjon, så om skjermkortet kræsjer kan han også få pengene tilbake. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Finn frem kvitteringen og send de en epost, så ordner det seg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå