Gintoki Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvor er den beste fysiske butikken å kjøpe pc utstyr fra som har 3 års garanti og 5 års reklamasjon? For jeg har ikke opplevt annet enn bare deffektive produkter av det jeg har kjøpt fra komplett...Har nå 6 ting jeg må sende tilbake pga feil... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Digital Impuls i Oslo 2 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Det er fordelen med "fysiske butikker", for det koster både tid og penger å returnere defekte produkter når du har handlet på nettbutikker. Ta deg en tur på Elkjøp i stedet. De har prisgaranti og matcher prisen på Komplett, og du slipper fraktkostnader. Endret 17. november 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Digital Impuls i Oslo Kunne ikkje være mere enig. Beste butikken i Norge punktum Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er fordelen med "fysiske butikker", for det koster både tid og penger å returnere defekte produkter når du har handlet på nettbutikker. Ta deg en tur på Elkjøp i stedet. De har prisgaranti og matcher prisen på Komplett, og du slipper fraktkostnader. Afaik så selger ikke elkjøp noe serlig PC saker... Muligens tastatur og mus 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvilke ting? Skyldes det uflaks eller uvørenhet? Komplett.no selger ikke noe annet enn alle andre, og de krangler IKKE på returer. Garanti er det produsenten som gir. 5 års reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven gjelder egentlig kun hvis tingen er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Hvis ikke er grensa to år. Du får ikke angrerett ved kjøp over disk, bortsett fra at noen butikker (som Elkjøp) har sin egen returrett. Det samme utvalget som nettbutikker har de (selvfølgelig) ikke. 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Åja, jeg leste litt fort Nei, PC utstyr får du ikke på Elkjøp. Jeg anbefaler også Digital Impuls. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvilke ting? Skyldes det uflaks eller uvørenhet? Komplett.no selger ikke noe annet enn alle andre, og de krangler IKKE på returer. Garanti er det produsenten som gir. 5 års reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven gjelder egentlig kun hvis tingen er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Hvis ikke er grensa to år. Du får ikke angrerett ved kjøp over disk, bortsett fra at noen butikker (som Elkjøp) har sin egen returrett. Det samme utvalget som nettbutikker har de (selvfølgelig) ikke. Hos komplett er det veldig avhengig av kundebehandleren man får... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvor er den beste fysiske butikken å kjøpe pc utstyr fra som har 3 års garanti og 5 års reklamasjon? For jeg har ikke opplevt annet enn bare deffektive produkter av det jeg har kjøpt fra komplett... Har nå 6 ting jeg må sende tilbake pga feil... Kan det være at strømforsyninga di spiser hardware? 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har hatt 3 returer av 104 ordre siden 2001, så NOE må det være. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har hatt 3 returer av 104 ordre siden 2001, så NOE må det være. Brukerfeil? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Virker sånn, ja... Men mulig at hentebua han bruker har mishandlet noe evt... Det ville dog vært veldig merkelig Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvis du har en hentebu fra komplett eller mpx i nærheten, og ikke bor i Trondheim eller Oslo, er fasiten gitt. Det er SÅ mye enklere å bare ta retur på hentebu. Tid sparer man også. Helt enig i at DI er en god plass å handle, også. Utvalget er vel noe dårligere, dog - og prisene et lite knepp høyere, men ikke uspiselig mye høyere i de fleste tilfellene. Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Var fornøyd med Komplett lenge, til de begynte å bli mer og mer kranglete på retur/reklamasjon. Prisene er heller ikke mye å skryte av. Har greie erfaringer med Netonnet, og av fysiske butikker er Digital Impuls å anbefale. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Hvor er den beste fysiske butikken å kjøpe pc utstyr fra som har 3 års garanti og 5 års reklamasjon? For jeg har ikke opplevt annet enn bare deffektive produkter av det jeg har kjøpt fra komplett... Har nå 6 ting jeg må sende tilbake pga feil... Kan det være at strømforsyninga di spiser hardware? er snakk om xbox one konsoll, ps4 kontroller (allerede vert inne 1 gang) web cam, hd pvr, tv (vert inne 2 ganger) og laptop (vert inne 3 ganger) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Nesten så jeg ville ha sjekket om det er problemer med strømmen der du bor... 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Var fornøyd med Komplett lenge, til de begynte å bli mer og mer kranglete på retur/reklamasjon. Prisene er heller ikke mye å skryte av. Har greie erfaringer med Netonnet, og av fysiske butikker er Digital Impuls å anbefale. Men digital impuls er 17 mil unna meg Det er fordelen med "fysiske butikker", for det koster både tid og penger å returnere defekte produkter når du har handlet på nettbutikker. Ta deg en tur på Elkjøp i stedet. De har prisgaranti og matcher prisen på Komplett, og du slipper fraktkostnader. Problemet med elkjøp er at dem er dyrere og har mye mindre utvalg av data/spill utstyr her enn på komplett. Nesten så jeg ville ha sjekket om det er problemer med strømmen der du bor... bodd 2 steder siden jeg flyttet ut hjemme ifra, å det første stedet så gikk skjermkort i pcen til dundass flere ganger, å det var fra 2 strømforsynere. xfx og coolermaster mx 750w og en eldre chieftek 550w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå