neXon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg skal ha passord på eit spesielt område på hjemmesiden min, Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det? det trenger ikke å vere SUPER sikkert, men en liten hindring som flesteparten ikke klarer og knekke Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du har glemt å oppgi: -om du hoster web siden selv -hvilket webserver program du bruker -hvilken webprovider du bruker (dersom du ikke hoster selv) -hva webprovider tillater (igjen dersom du ikke hoster selv) Dvs. skriv ned alle detaljer du kommer på og forsøk på nytt. Det er ingen her inne som kan lese tanker og trylle. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 okay, jeg har hjemmesiden min hos home.no.net/oedb50 så jeg hoster nokk ikke selv nei. Så det er ikke lovelig med passord? er ikke snakk om helesiden med bare en liten del for "private" bilder Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 han vil vel bare vite hvilke muligheter du har. han kommer nok til å foreslå å bruke php muligens med mysql, eller .htaccess, google for mere! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er stor mulighet for at webserveren støtter bruk av .htaccess filen... http://www.freewebmasterhelp.com/tutorials/htaccess/ Du kan også søke på kvasir eller Google, sjansen for å finne noe om htaccess er ganske stor.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 På home.no.net (dabladet / powertech) sine servere kan (kunne før ihvertfall) man bruke .htaccess. Her er en enkel forklaring på fremgangsmåte: http://www.cgiextremes.com/extras/Tips_Tut...s/htaccess.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå