Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av en beater fra 2011

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg slik at vinteren 2011 gikk jeg til innkjøp av en helt ny sandy bridge basert datamskin. Dette var med en gang SB kom ut, den tiden med defekte sata-broer. Har et oppsett med en gtx 570, en i5-2500k og en hx850, med en samsung 1tb harddrive. På denne tiden var ssd veldig dyrt og lite "bang for buck", men ettersom prisene har sunket på ssd, føler jeg at tiden er inne for å kjøpe en.

Problemet mitt er at siden 2011 har jeg ikke vært spesielt oppdatert ang innmat. På den tiden var det forholdsvis corsair det gikk i ang ssd, men har lest litt rundt omkring og mange mener crucial sin mx100 er det beste for prisen. Jeg er på utkikk etter en på omtrent 256gb. Er ute etter å betale omtrent maks 1200 kroner, så hadde vært fint om det fantes en på 512 gb til omtrent den prisen, men hvis ikke er 256gb målet. Med andre ord er jeg ute etter en ssd som er mye bang for buck!

På forhånd, tusen takk!

EDIT: ser at mange bare anbefaler å gå for det aller billigste av ssd, og at det ikke er noe nevneverdig forskjell på en "billig" og en mer "pro"?

Endret av clarke133
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...