MrCusNT Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei. Jeg kan ikke vente til jeg får PC versjonen av spillet, men det er et problem. Når jeg ser på videoer er jeg ikke sikker på at det kan gjøre spillet dårligere på PC. Jeg har allerede last gen og er fortsatt ikke lei av det. Kommer jeg til å bli lei av de nye funksjonene hvis jeg ser for mye på videoer? Er det på dette tidspunktet det faktisk blir kjedelig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Dette er vel det kun deg selv som kan svare på...vi kan ikke vite hvilken toleranse og utholdenhet du har på forskjellige saker og ting Men når det kommer til meg selv, så forstår jeg ikke hvorfor folk på liv og død skal supe i seg alt de kommer over av gameplay videoer og slikt. Jeg ønsker å kunne oppleve ting for for første gang på egen skjerm med kontrollen mellom hendene. Jeg ser selvsagt trailere og en og annen gameplay video av spill. Men jeg sitter ikke å ser "Lets play" etc. på youtube om jeg har tanker om å kjøpe spillet. Forøvrig ser jeg i grunn aldri slike videoer da det å se andre spille må være det kjipeste jeg kunne funnet på å gjøre. Men vi er forskjellige også her. Endret 17. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Dette er vel det kun deg selv som kan svare på...vi kan ikke vite hvilken toleranse og utholdenhet du har på forskjellige saker og ting Men når det kommer til meg selv, så forstår jeg ikke hvorfor folk på liv og død skal supe i seg alt de kommer over av gameplay videoer og slikt. Jeg ønsker å kunne oppleve ting for for første gang på egen skjerm med kontrollen mellom hendene. Jeg ser selvsagt trailere og en og annen gameplay video av spill. Men jeg sitter ikke å ser "Lets play" etc. på youtube om jeg har tanker om å kjøpe spillet. Forøvrig ser jeg i grunn aldri slike videoer da det å se andre spille må være det kjipeste jeg kunne funnet på å gjøre. Men vi er forskjellige også her. For meg er det vanskelig å ikke gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå