Gå til innhold

GTA V for PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evil-Duck, den 17 Nov 2014 - 20:30, sa:

Det hele handler nok om at rockstar vil ha en "nylansering" av spillet 3 ganger, og på den måten klare å fange opp de mest dedikert på første lanseringen (360, ps3) , på andre lanseringen (ps4, xbone) og på 3. lanseringen (PC) og dermed tjene mer penger.

Men det er jo veldig dumt for de som har forhåndsbestilt det :(

Lenke til kommentar

Piratkopierer man gta v går man glipp av online. Bare dumpapper vil laste det ned ulovlig.

Man kan jo mene det ene og det andre om piratkopiering, men for mange er ikke online noe spesielt argument fra eller til, fordi de ikke planlegger å spille det online, uten at det gjør de til dumpapper.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Piratkopierer man gta v går man glipp av online. Bare dumpapper vil laste det ned ulovlig.

Man kan jo mene det ene og det andre om piratkopiering, men for mange er ikke online noe spesielt argument fra eller til, fordi de ikke planlegger å spille det online, uten at det gjør de til dumpapper.

AtW

ja da du sier noe der. jeg skal more meg med waterlevel mod i gta v på pc.

Bare for å presisesre så støtter jeg rockstar så mye at jeg har forhåndsbestilt gta v til pc. Kjøpte 2 stk gta v til xbox 360. 1 stk til xbox one. Det som irriterer meg er at man burde fått tilgang til spillet uansett plattform man spillte det på via feks en konto som binder seg til eposten. eller noe.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har 65" TV med insane lydanlegg så frister ENORMT å kjøpe dette til PS4. Men skal holde ut. Men hvis det blir problem med hackere som det var med GTA IV så driter jeg langt i PC utgaven. Da kjøper jeg det til PS4 rett etterpå. Det er sånt man slipper på konsoll. GTA IV bestod basicly av god mode og folk som skøt raketter utav nevene sine. Biler kunne fly og dem kunne modde kartet ONLINE.

Lenke til kommentar

Nå er det heldigvis sånn at man kan velge å spille med kun venner og kjente, og man må ikke gi seg ut i en server med fult av tilfeldige folk. Jeg storkoste meg med det når jeg hadde XBOX. Kommer aldri i verden til å spille med tilfeldige folk igjen, de aller fleste er pøbler som kun er ute etter å ødelegge, er min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...