Suspendert Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ville det være lovstridig eller brudd på Diskusjon.no sine retningslinjer å opprette tråder der eneste formålet er å spekulere og ryktediskutere hvem den misstenkte gjerningspersonen egentlig kan være? Eksempelvis: Vet noen hvem dette kan være? http://www.dagbladet.no/2014/11/17/nyheter/innenriks/voldtekt/rettssak/36282581/ Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 I akkurat den saken har Nettavisen navngitt hvem gjerningspersonen er, så det er ikke så veldig mye å diskutere... 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Slike sider finnes, flere av dem opererer til og med med å oppgi navn på familie, arbeidssted ol. Dog er disse ofte forbehold onion nettet forann world wide web. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 I akkurat den saken har Nettavisen navngitt hvem gjerningspersonen er, så det er ikke så veldig mye å diskutere... Det kjente jeg ikke til. F.ø var mitt eksempel... bare et dårlig eksempel som ikke trengte diskusjon. Slike sider finnes, flere av dem opererer til og med med å oppgi navn på familie, arbeidssted ol. Dog er disse ofte forbehold onion nettet forann world wide web. Har du noen andre tanker om mitt spørsmål om lovbrudd og/eller forumets retningslinjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå