Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Flaggspett ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fantastisk flott bilde av flaggspetten! Skarpt og fint, ser nesten netthinna på den Hilsen Olav Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Nydelig bilde - håper den kommer innom meg også Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Fantastisk flott bilde av flaggspetten! Skarpt og fint, ser nesten netthinna på den Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar, - flaggspetten dumpet rett inn i synsfeltet mens jeg fotograferte småfugler, og jeg skvatt skikkelig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Nydelig bilde - håper den kommer innom meg også Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar, - vi krysser fingrene på at flaggspetten skal finne veien til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Nydelig bilde Albert!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Knallbra bilde med flotte fager! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Nydelig bilde Albert!! Hilsen Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Knallbra bilde med flotte fager! Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei Albert ! Nydelig, fargerikt og skarpt bilde av flaggspetten i fin positur . Liker godt fargesjatteringen i den duse bakgrunnen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Hei Albert ! Nydelig, fargerikt og skarpt bilde av flaggspetten i fin positur . Liker godt fargesjatteringen i den duse bakgrunnen. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei Albert. Kæmpeflott flaggspett og halen å skarp, bra jobba Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Hei Albert. Kæmpeflott flaggspett og halen å skarp, bra jobba Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg