Sasja1 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Hei, Jeg har planer om å leie motorsykkel i USA for å kjøre Route 66. Har forhørt om priser. En tur alene, uten følge koster det 45000 med hotell og leie av sykkel uten tilleggsforsikringer. Hvis jeg velger å reise i gruppe vil det komme på 33500 kr med hotell, sykkel, tilleggsforsikringer og museumer. Jeg er ikke så veldig sosial av meg og vil reise alene. Gjennom reisebyrå koster det opp 22000 med alt tillegg for bare leie av sykkel. Har mistanke om at reisebyrået tar seg en god avanse. Noe som vet hva det koster for å leie sykkel i USA Chicago-LA? Endret 17. november 2014 av Sasja1 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 sjekk ut www.route66.no/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Reisebyråer tar ikke store avansen, det er heller slik at de får rabatter hos flyselskapene. Jeg tror at du kan spare en del penger ved å gå gjennom reiseselskap på dette. Jeg har i alle fall bare positivt å si om dem. Du kan påpeke at du vil at turen skal være så billig som mulig å de legger det opp for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå