rolfmm Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Corrosion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei, Rolf Magne. Her har tidens tann gnagd brutalt av støpejernet, - og innretningen, - som kan minne om inspeksjonsluke på kai eller dokk. Komposisjon / perspektiv kler bildet, men nysgjerrigheten er pirret, - hva befinner seg utenfor bildets overkant, i forlengelsen av den runde sokkelen ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Hei Albert, takk for feedback. Da har jeg postet toppen som v2 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei Albert, takk for feedback. Da har jeg postet toppen som v2 Hei igjen, Rolf Magne. Det var en lampe, ja, - takk for at du tok deg tid til å roe nysgjerrigheten min ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kansje litt forebyggende vedlikehold hadde vært tingen, men i seneste laget nå Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Et annet materialvalg hadde vel värt tingen. En meter fra sjöspröyten er ikke stöpejern godt nok. Tror den har stått i 6 år nå...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg