Walter_S Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Konvertering Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det ser nu også flot ud som S/H, selvom jeg mest, er til farver. Mvh. John Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Dette ble bra, det også. For meg er ikke farge kontra s/h to versjoner av samme bilde. Hver for seg representerer de helt forskjellige sjangere, hvor s/h gir mye større spillerom og frihet i etterbehandlingen. Jeg liker begge to, men synes ikke de bør sammenlignes. (Jeg ser likevel poenget ditt.) Artig med måka på "grillen"! -bjarte. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Dette ble bra, det også. For meg er ikke farge kontra s/h to versjoner av samme bilde. Hver for seg representerer de helt forskjellige sjangere, hvor s/h gir mye større spillerom og frihet i etterbehandlingen. Jeg liker begge to, men synes ikke de bør sammenlignes. (Jeg ser likevel poenget ditt.) Artig med måka på "grillen"! -bjarte. Jeg følger tankegangen din - men da betinger du det med at bildet opprinnelig ble fotografert med sort-hvit for øyet, og for å lages i sort-hvit. Så langt har jeg ikke kommet enda (vel, jeg kom bare til 2 bilder, men så er det slutt også) så jeg måtte ta dette i dag. Jeg er alt for mye opphengt i farger, at jeg kunne bli en god sort-hvit fotograf. Måtte bare prøve det og vet egentlig ikke hva jeg gjør. :o) Men takk for dine tanker, Olav Bjarte! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Også takk til John for kommentar! God bedring av din snue! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg