fjarle Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Xperia Z4 får betydelig høyere oppløsning enn dagens modell, om vi skal tro ryktebørsen.Nye rykter om Sonys neste toppmobil Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Synes at Sony kommer med nye modeller altfor ofte. Men det får være opp til dem selv. Lenke til kommentar
willhill20 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Greit nok at de oppdaterer mobilene 2 ganger i året i stedet for 1 gang i året som alle andre, men de synes de er altfor like forgjengerne.. I både utseende og specs 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Er tydelig hakk i glasset på "Z4" hvor topp og bunn er symmetriske. Meget liten sjanse for at Sony går bort fra stereohøyttalere når det har vært ett av de store "feature points" med telefonen. Endret 24. november 2014 av Randominated 2 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Mener å ha lest at z4 får 5,5 tommers skjerm mulig det bare var ett dumt rykte men synd i såfall.... Lenke til kommentar
DoanDavid Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Mener å ha lest at z4 får 5,5 tommers skjerm mulig det bare var ett dumt rykte men synd i såfall.... Det var det "gamle" ryktet som ble lekket ut før de hadde noe bilde av det som visstnok skal være skjermen. Dette er det "nye" ryktet med bilder. Selv er jeg også glad for at Z4 beholder 5,2"-størrelsen. Vurderer å oppgradere min aldrende Note 2 for en Xperia-telefon, og hvis Z4 kommer i januar så venter jeg heller to måneder ekstra enn å investere i en Z3. 1 Lenke til kommentar
MartineLinnea Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Finnes det noe nytt angående dette?! Kommer den nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå