Bozzeye Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det at TS ikke har bedt om spesifikasjon på hvem som sjekket det og hvordan det ble sjekket vitner om at "det spiller ingen rolle hvordan det er undersøkt, skuret er farlig"-holdning.... Jeg synes ikke din «de sa det var greit, derfor er det greit»-holdning er bedre. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 det hadde vært folk og sett på det allerede i dag (!?). Hun fortalte at de ikke hadde funnet noe mugg, men at de hadde borret noen ekstra luftehull for sikkerhetens skyld. Barnehagen vet bedre enn dere hva som er farlig for barnet deres. Dere vet ingenting. Dem vet alt. Tro på det, stol på det og send ungene i barnehagen. Du kødder nå? Herregud, har du prøvd å sove i et sted med fukt og mugg? Man blir syk, og det har i dette tilfellet vært utfallet flere ganger. Hvem er du som vet hvem som er hysterisk eller ikke? For at alt jeg vet så hater jeg alle besserwissere på forum som gjemmer seg back morsomme bilder og høy postcount. Det er vel heller trådstarer som er en besserwisser om han ikke stoler på at fagfolk vet hvordan dem skal gjøre jobben sin. Hvorfor ikke bare be om dokumentasjon om det er noen tvil eller spørsmål rundt undersøkelsen som er gjort på skuret, istedet for å mase om anmeldelse og rapportering. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 det hadde vært folk og sett på det allerede i dag (!?). Hun fortalte at de ikke hadde funnet noe mugg, men at de hadde borret noen ekstra luftehull for sikkerhetens skyld. Barnehagen vet bedre enn dere hva som er farlig for barnet deres. Dere vet ingenting. Dem vet alt. Tro på det, stol på det og send ungene i barnehagen. Du kødder nå? Herregud, har du prøvd å sove i et sted med fukt og mugg? Man blir syk, og det har i dette tilfellet vært utfallet flere ganger. Hvem er du som vet hvem som er hysterisk eller ikke? For at alt jeg vet så hater jeg alle besserwissere på forum som gjemmer seg back morsomme bilder og høy postcount. Det er vel heller trådstarer som er en besserwisser om han ikke stoler på at fagfolk vet hvordan dem skal gjøre jobben sin.Hvorfor ikke bare be om dokumentasjon om det er noen tvil eller spørsmål rundt undersøkelsen som er gjort på skuret, istedet for å mase om anmeldelse og rapportering. "Da fikk bestyreren en hissig tone og sa at prosessen med skuret var i gang allerede fra første gang jeg kontaktet dem og at det hadde vært folk og sett på det allerede i dag (!?). Hun fortalte at de ikke hadde funnet noe mugg, men at de hadde borret noen ekstra luftehull for sikkerhetens skyld." - TS TS sier også at flere barn de kjenner opplever samme symptomer 2 år senere. Hvilket betyr at uansett hva tiltakene har vært så har de ikke vært gode nok! Og siden ledelsen ikke likte denne typen "problemer" tyder det på at de kanskje ikke har leid inn spesialister eller utstyr til å måle verdier av mugg og fukt? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 det hadde vært folk og sett på det allerede i dag (!?). Hun fortalte at de ikke hadde funnet noe mugg, men at de hadde borret noen ekstra luftehull for sikkerhetens skyld. Barnehagen vet bedre enn dere hva som er farlig for barnet deres. Dere vet ingenting. Dem vet alt. Tro på det, stol på det og send ungene i barnehagen. Du kødder nå? Herregud, har du prøvd å sove i et sted med fukt og mugg? Man blir syk, og det har i dette tilfellet vært utfallet flere ganger. Hvem er du som vet hvem som er hysterisk eller ikke? For at alt jeg vet så hater jeg alle besserwissere på forum som gjemmer seg back morsomme bilder og høy postcount. Det er vel heller trådstarer som er en besserwisser om han ikke stoler på at fagfolk vet hvordan dem skal gjøre jobben sin.Hvorfor ikke bare be om dokumentasjon om det er noen tvil eller spørsmål rundt undersøkelsen som er gjort på skuret, istedet for å mase om anmeldelse og rapportering. "Da fikk bestyreren en hissig tone og sa at prosessen med skuret var i gang allerede fra første gang jeg kontaktet dem og at det hadde vært folk og sett på det allerede i dag (!?). Hun fortalte at de ikke hadde funnet noe mugg, men at de hadde borret noen ekstra luftehull for sikkerhetens skyld." - TS TS sier også at flere barn de kjenner opplever samme symptomer 2 år senere. Hvilket betyr at uansett hva tiltakene har vært så har de ikke vært gode nok! Og siden ledelsen ikke likte denne typen "problemer" tyder det på at de kanskje ikke har leid inn spesialister eller utstyr til å måle verdier av mugg og fukt? astma er svært vanlig hos barn som har hatt overbeskyttende foreldre. And thats a fact. Kroppen trenger å gå gjennom dritt og lort og forkjølelser og slikt for å bli robust og utvikle seg som den skal. Barn som aldri fikk oppleve normal oppvekst er ofte hypersensitive til støv og utvikler lettere astma. Ganske sikker på at barnehagen har hatt unger i det skuret i ÅREVIS og det har ikke blitt rapportert noen unormalt høyt antal barn med luftveissykdommer fra barnehagen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Om et skur er så fuktig at barnevogna blir muggen av å stå der er det mugg der. Men om jeg var bestyrer i barnehagen og ikke ønsket å gjøre noe med det hadde jeg fått firma til å fuktsjekke bua i slutten å juli og gjerne etter en sommer med lite regn. Hadde blitt lite fukt å måle der gitt. Jeg har selv ei bu ute med muggproblemer men om sommeren er den knusktørr og etter tetting av taket lekker det i hvertfall ikke vann inn lengere og veden jeg har lagret der stiller ikke større krav til underholdning og miljø. Je vet ikke hva jeg skal anbefale men personlig ville jeg etter en sånn kamp som TS har hatt ville jeg latt det ligge. Det tar for mye krefter og energi som kunne vært brukt på andre og viktigere ting i livet. Du har varslet,vært utsatt for hevnaksjon med barneværnet og sagt fra til foreldregruppa. La andre plukke opp stafettpinnen om de vill og tenk på andre ting. Samfunnet er fulle av folk som ikke bryr seg og du har gjort ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå