skrokken Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du må beise sjarken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sa svigerfar alltid! Beis sjarken, gutt! Men, når det vokser mose og gress på fordekket så nytter det ikke lenger med bare skrape og lakkost. Enden er nær, kan man vel si. Men, det blir nå flotte fotomotiver av slike gamle båtvrak som holder på og rotne bort på landjorda. Mye struktur over både treverk og mosen her. Godt eksponert! Det som jeg reagerer på, er slike garn som henger over hele båten, og tenker: Hvor mange fugler / smådyr er det ikke som omkommer i slike unødvendige feller hvert år? Mvh, Walter Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er et par fine billeder, af det gamle mosbegroede båd. Men som Walter- det er ikke rart, med de garn!! Mvh. John Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Naturen tar tilbake. Kan ikke si annet enn at dette ble veldig bra. For meg som tidl (tre)kuttereier er det et trist syn der den ligger å råtner- "I gamle dager" ble det gjort heder på slutten ved å brenne båtene, i dag går det neppe bra pga miljøhensyn. Kanskje ikke alle ser poenget i bildetittelen ? -bjarte. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Takk skal dere ha. Ja hadde vært det beste om alt hadde vært fjernet slik at fugler og andre dyr går i garna. Hehe bildetittelen var det første jeg tenkte da jeg så båten. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Bilder som dette gir håp for fremtiden! Gammelt og slitt kan faktisk være veldig vakkert ;-) (Likte V1 best) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg