HSP Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Godt fanget:-) Friske høstfarger sammen med et par fargerglade paraplyer frisker godt opp i disse gråværstider. Dette hadde IKKE gjort seg i s/hv, slik som gatefoto ofte gjør:-))) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Takk for det Pentaxen. Jeg er selv glad i svart-hvitt, men noen motiver gjør seg aboslutt best i farger som du sier. Henning Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Mye martimt her: Styrbord/babord. Litt synd med det utbrente feltet foran, men det ødelegger ikke fortellingen. Ellers enig med Pentaxen. -bjarte. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Mye martimt her: Styrbord/babord. Litt synd med det utbrente feltet foran, men det ødelegger ikke fortellingen. Ellers enig med Pentaxen. -bjarte. Takk for en interessant kommentar. Styrbord/babord hadde jeg ikke tenkt over selv, men ser det jo når du sier det. Ja kanskje litt utbrent, men det skyldes nok latskap i etterbehandlinga, tar det ikke så nøye.. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 ...men det skyldes nok latskap i etterbehandlinga, tar det ikke så nøye.. Henning Godt det ikke er bare meg som er litt "lat" til tider:-) Litt sjarmen med gatefoto når der er en og annen skavank.... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Så herlig bilde..et fint øyeblikk du har fanget her!! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 ...men det skyldes nok latskap i etterbehandlinga, tar det ikke så nøye.. Henning Godt det ikke er bare meg som er litt "lat" til tider:-) Litt sjarmen med gatefoto når der er en og annen skavank.... Hehe, ja det er sånn det er med noen bilder noen ganger. Det viktigste er sjelden det tekniske uansett. Så herlig bilde..et fint øyeblikk du har fanget her!! Takk for det Ovidia! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg