Itw Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei Fikk plutselig en skikkelig irriterende svart sak oppe på Chrome og samtidig så minimerer den seg når jeg zoomer og åpner alt i nytt vindu istede for fane. Har pelsdyroppdrett og Google og lete gjennom menyen men finner ikke ut hvordan jeg fjerner det. Det er en sort linje øverst med tre prikker på venstre side og pil opp oil ned og lukk på høyre side. Noen som vet hvordan man fjerner den? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 --- Har pelsdyroppdrett og Google og lete gjennom menyen men finner ikke ut hvordan jeg fjerner det. --- Herlig autokorrektur Har du mulighet for å ta en screenshot? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Høres ut som en bug. Prøvd å drepe prosessen? Eventuelt kjørt en skikkelig restart på telefonen (ikke slå av å på, da telefonen ofte går i dvalemodus da, men restart) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Ha ha ja pelsdyroppdrett så ikke den. Har prøvd og av installere chrome slette nettleser data osv, men kommer fortsatt opp, og kan ikke finne noe om det i innstillinger. Legger ved en skjermdump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå