tom waits for alice Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 har man mye å velge i så blir man vel kresen antar jeg Tja. Mitt inntrykk er vel at har man mye å velge i så setter man pris på mangfold. Det er de som ikke får noen som unnskylder seg med at "hun allikevel ikke er min type"... Og så er det noen av oss som er godt gift og ikke lenger får lov å velge, og som allikevel setter pris på mangfold. Geir 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det var i so fall ein usedvanleg dårleg metode han brukte. På nivå med å sei "slutt å vere so sur" til ein sur person, det gjer situasjonen berre verre. Jeg sier ingenting om kvaliteten på kommunikasjonen, bare prøver å hjelpe med å dekode beskjeden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 I tillegg vet vi enda ikke om det er en gutt eller jente som har skrevet originalinnlegget, det har jo litt å si det og. Kom jeg på. Lett å anta det er en frøken, såklart, men. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Om TS er en homofil mann eller jente spiller da ingen rolle. Uansett en taktløs handling fra kjæresten sin side. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jo absolutt latterlig å si, men lite vits med "jenter skal være myke" osv som svar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Jeg er jente. Anonymous poster hash: f3f1e...66b Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jo absolutt latterlig å si, men lite vits med "jenter skal være myke" osv som svar. Det er vel strengt att ikke noe poeng i den typen bastante svar selv om det er snakk om ei jente. Skal være ditt og skal være datt er sjeldent konstruktivt når det er snakk om mennesker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå