AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Fikk høre det av kjæresten min rett før vi skulle ha sex (noe det ikke resulterte i), og etter det la han seg bare ved siden av... Jeg drev med mye styrketrening for ca. 2-3 mnd siden og har en del magemuskler. Har ellers en normal kropp, eller er tynn, men normalt tynn med muskler. Høres det ut som jeg må legge på meg siden jeg er for hard å ligge på? Det er første gang han har sagt det, og vi har ikke hatt sex tidligere heller. Blir så rart å ta det opp med han også, og er litt redd jeg overtenker det. Anonymous poster hash: 24d85...2b0 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje han bare spøkte..? Eller så liker han kanskje jenter med litt mer volum? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Mitt råd er å finne noen som setter pris på en fit nydelig kropp. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Si at han kan ligge på madrassen i stedet da om det er å foretrekke. Var ganske ukoselig sagt av ham og ikke direkte en turn on. ps - er han myk å ligge på? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det har et navn , BBW 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Mmm, veltrente kvinnfolk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 si at han må bli hardere 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Si "hadet", vil nå jeg si. Hadde ei jente lirt av seg noe slikt på en sånn måte hadde jeg gjort med henne som Flintstones gjør med katta; plassert henne rett ut døra og tatt melken min inn. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Mitt råd er å finne noen som setter pris på en fit nydelig kropp. Signerer den. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hmmm. Det var en ny vri! Vær glad i den kroppen du har du. Det er akkurat det samme som at han skulle si "Du er for myk å ligge på", bare omvendt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fikk høre det av kjæresten min rett før vi skulle ha sex (noe det ikke resulterte i), og etter det la han seg bare ved siden av... Jeg drev med mye styrketrening for ca. 2-3 mnd siden og har en del magemuskler. Har ellers en normal kropp, eller er tynn, men normalt tynn med muskler. Høres det ut som jeg må legge på meg siden jeg er for hard å ligge på? Det er første gang han har sagt det, og vi har ikke hatt sex tidligere heller. Blir så rart å ta det opp med han også, og er litt redd jeg overtenker det. Anonymous poster hash: 24d85...2b0 Hva får deg til å tro at han mente det bokstavlig? Ut i fra det du sier leser jeg at han synes du var for anspent og ikke trygg på situasjonen, det er noe som fort kan være veldig lite attraktivt. Selv om det er mange som finner for mye muskler på en kvinne lite attraktivt(jeg er en av de), ser jeg ikke noe grunn til å tro at det er her snakk om det. En kvinne, uansett kroppsform, som ligger der stiv som en pinne er lite attraktivt. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ut i fra det du sier leser jeg at han synes du var for anspent og ikke trygg på situasjonen, det er noe som fort kan være veldig lite attraktivt. Det var i so fall ein usedvanleg dårleg metode han brukte. På nivå med å sei "slutt å vere so sur" til ein sur person, det gjer situasjonen berre verre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 har vært borti det samme flere ganger, jenter må gjerne være tynne og veltrente, men de skal også være myke å ta på. Å se musklene bule ut av ryggen på dama når du tar henne bakfra er IKKE digg, ei heller å ta tak i henne og det er som å ta tak i en tømmerstokk av muskler. Jenter skal være myke og gode å ta på, det er feminint og sexy. Sånn er det bare..... 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Høres ut som en femidott med mindreverdighetskomplekser. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sånn er det bare..... Nei. Geir 4 Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 pft..tull og tøys merkelig type, med mindre du er bodybuilder da Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Merkelig type, selv om hun er bodybuilder... Geir 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 har man mye å velge i så blir man vel kresen antar jeg Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kresen er irrelevant. Folk har absurde smaker i ting, og noen syntes feks at mongofeite jenter er dritbra, mens andre syntes de fineste er jenter som ser ut som 12 år gamle gutter, andre liker Arnoldine og følelsen av at jenta kan knekke ham i to, osv. Men en som bare DIGGER møkktykke jenter går ikke hen og dater ei jente med 15% kroppsfett og blir skuffet over at hun ikke er et halvt tonn med herlige daler og fettruller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå